آیت‌الله حسینی همدانی :

بسیج در آماج حمله‌های نفوذی دشمن است

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز نیروهای بسیجی را یکی از اهداف حمله‌های نفوذی دشمن دانست و تصریح کرد: بسیج در آماج حمله‌های نفوذی دشمن است لذا دو وظیفه مهم واکسینه کردن خود نسبت به ویروس نفوذ و سپس مصون‌سازی جامعه در برابر آن متوجه نیروی بسیجی و ارزشی است.
کد خبر: ۹۰۸۵۸۹۱
|
۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، آیت‌الله سید محمدمهدی حسینی همدانی در جمع دانشجویان بسیجی و مسئولین حوزه‌های بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان البرز با تأکید بر اهمیت انسجام نیروهای حزب‌الله اظهار کرد: بیان مواضع و گفتار به‌تنهایی قدرت لازم را ندارد و زمانی تبدیل به جریان و قدرت خواهد شد که توسط نیروهای منسجم حزب‌الله پیگیری شود.

بسیج در آماج حمله‌های نفوذی دشمن است

وی در ادامه افزود: چگونگی هم‌افزایی و جریان سازی مواضع انقلابی به عهده خود نیروهای حزب‌الله است.

امام‌جمعه کرج با گلایه از کوتاهی نیروهای حزب‌الله در عملی نکردن راهکارهای فرهنگ‌سازی، گفت:  به‌عنوان فرمانده قرارگاه فرهنگی استان، اوایل امسال در خطبه‌های نماز جمعه، از بسیجیان، نیروهای حزب‌اللهی و بانوان فرهنگی استان خواستم تا طرح حضور را عملیاتی کنند؛ اما بعضی دستگاه‌ها و دوستان با عقب‌نشینی کار را به تعویق انداختند.

نماینده ولی‌فقیه ر استان البرز در بخش دیگری به جریان نفوذ که ازجمله تهدیدات جنگ نرم دشمن است پرداخت و گفت: استکبار در طرحی ۱۰ ساله در پی مهار و تغییر نظام اسلامی است و برای رسیدن به این هدف سعی در پیاده‌سازی پروژه نفوذ دارد.

آیت‌الله حسینی همدانی به توانایی‌ و قابلیت‌های بسیج در مقابله با تهدید نفوذ اشاره کرد و گفت: گام اول مبارزه در این راه، شناخت اصل وجود نفوذ و اعتقاد به عزم دشمن در نفوذ به ساختارهای مختلف نظام است که باید توجه داشت باور نداشتن به جنگ نرم، خودش طعمه جنگ نرم است.

وی بابیان اینکه عده‌ای به جریان نفوذ دشمن باور ندارند، افزود: بسیج به‌عنوان حلقه واسط بین مردم و نظام می‌تواند باور به نفوذ دشمن را در مردم ایجاد کرده و به مقابله با آن بپردازد.

امام‌جمعه کرج نیروهای بسیجی را یکی از اهداف حمله‌های نفوذی دشمن دانست و تصریح کرد: بسیج در آماج حمله‌های نفوذی دشمن است لذا دو وظیفه مهم واکسینه کردن خود نسبت به ویروس نفوذ و سپس مصون‌سازی جامعه در برابر آن متوجه نیروی بسیجی و ارزشی است.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز بابیان اینکه دشمن سعی می‌کند نفوذ را به باورهای کارکنان نظام تسری دهد، خاطرنشان کرد: بسیج با هوشیاری، روشنگری و معرفت افزایی در افکار عمومی پس از اقناع خود، باید اقناعی را در مخاطبان خود دنبال کند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان البرز روش‌های آفندی را لازمه عملکرد بسیج دانست و اظهار کرد: ازجمله قابلیت‌ نیروهای بسیجی اقدامات پیش‌دستانه در خنثی‌سازی نفوذ است، لذا نباید نسبت به تهدیدات دشمن منفعل بود و باید بسیج به‌صورت آفندی در این میدان عمل کند.

آیت‌الله حسینی همدانی در پایان دانشجویان را به برگزاری برنامه‌های معنوی توصیه کرد و گفت: برنامه‌های معنوی انسجام بخش، بنیه ایمانی و معرفتی را نسبت به تهدیدات نرم دشمن تقویت می‌کند که باید این برنامه‌ها را همراه با روشنگری در مجموعه خودتان زیاد کنید تا وسوسه‌های دشمن تأثیرگذار نباشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار