نخبه بسجی در گفت و گو با خبرگزاری بسیج :

بسیج همواره کمک حال دولتهای در امر خدمت به اقشار مستضعف جامعه بوده است

این نخبه بسیجی ادامه داد : مضاف براینکه این سازمان در قالب طرحهای هجرت و اعزام گروههای جهادی - بدون هیچگونه جانبداری سیاسی و جناحی – همواره کمک حال دولتهای مختلف در امر محرومیت زدایی و خدمت به اقشار مستضعف جامعه بوده است .
کد خبر: ۹۰۸۵۹۹۹
|
۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران ، نخبه بسیجی مهندس سجاد ابوالحسنی   در گفت وگویی با اشاره به شکل گیری و مردمی بودن  تشکیلات مردم نهاد  بسیج بیان داشت : بسیج نقش غیر قابل انکار و بسزایی در پیشبرد اهداف انقلاب ، پیروزیهای هشت سال دفاع مقدس و کمک به سازندگی و توسعه کشور بعد از جنگ در تمامی عرصه ها داشته است.

این نخبه بسیجی ادامه داد : مضاف براینکه این سازمان در قالب طرحهای هجرت و اعزام گروههای جهادی - بدون هیچگونه جانبداری سیاسی و جناحی – همواره کمک حال دولتهای مختلف در امر محرومیت زدایی و خدمت به اقشار مستضعف جامعه بوده است .

وی با اشاره به نقش بی بدلیل بسیج دانشجویی و بسج سازندگی درفرصت دادن به جوانان برای ورود در عرصه های مختلف خدمت رسانی، بیان داشت : بسیج نقش ویژه ای در اعتلای فرهنگ عمومی کار و تلاش و مهمتر ازهمه تعمیق روحیه خودباوری با فرصت دادن به جوانان برای حضور درعرصه های گوناگون دارد .

ابوالحسنی افزود : بسیج  بزرگترین سازمان مردم نهاد غیر دولتی کشور ، با تشکیل رده های قشری و تخصصی متنوع (از قبیل بسیج جامعه پزشکی ، بسیج مهندسین ، بسیج ورزشکاران ، بسیج حقوقدانان و ... ) همواره تلاش کرده تا هیچ یک از نیازهای جامعه مغفول نماند و به آنها درحد وسع ، پاسخی در خور توجه داده شود.

نخبه بسیجی مهندس ابوالحسنی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه توفیق خدمت گزاری به مهندسین بسیجی شهرستان تنکابن دارد به بخشی از فعالیت های خود در این عرصه اشاره کرد و گفت: به اتفاق افراد موثر در قشر بسیج مهندسین تلاش کرده ایم تا انگیزه ها و اهداف سازمان را در اذهان جامعه هدف تبیین نموده و در رفع شبهات و بصیرت افزایی مهندسین فرهیخته گام برداریم. در عرصه تخصصی و جهاد علمی نیز با راه اندازی کلینیکهای بسیج مهندسین صنعتی و کشاورزی قدم در مسیر پرچالش حل معضلات صنعتی و امنیت غذایی نهاده ایم که ان شاالله با توفیق الهی یارومددکارما باشد.

این مهندس بسیجی در پایان با اشاره به چهل سالگی انقلاب بیان داشت :  بسیجیان این فرزندان معنوی مقام عظمای ولایت ، با ایمان به افق های روشن آینده ، ندای امام و مقتدای خویش را لبیک گفته و با بصیرت و خلوص مثال زدنی در هر میدانی که نیاز انقلاب اسلامی اقتضا کند حاضر بوده و تا بذل جان -همانند اسلاف پاک خویش- آماده خدمت گزاری هستند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار