با حضور فرمانده سپاه چالوس :

رزمایش خدمت رسانی گروه های جهادی یاوران انقلاب در صعب‌العبور ترین روستاهای شهرستان چالوس برگزار شد

کسانی که محرومیت دارند و دستشان از حقوق خودشان خالی مانده است، باید بیشتر توجه و همت و تلاش را اختصاص داد. لذا امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای (مدظله العالی) نیز به طور مستمر بر حقوق مستضعفان و محرومان و پابرهنگان تکیه می کردند و می کنند.
کد خبر: ۹۰۸۶۰۰۹
|
۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از روابط عمومی سپاه چالوس ،سرهنگ جابر عسکری فرمانده سپاه ناحیه چالوس در رزمایش خدمت رسانی گروههای جهادی یاوران انقلاب در دورترین و محروم ترین و صعب‌العبور ترین روستای شهرستان چالوس، روستای انگوران همراه با گروه جهادی حضور پیدا کردند.

فرمانده سپاه شهرستان چالوس همراه با امام جمعه مرزن آباد، بخشدار،نماینده اداره راه و شهرسازی و ریاست کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان چالوس با حضور در جمع اهالی روستا در سخنانی بیان داشت :مهمترین اهداف این رزمایش برداشتن موانع روستا و کمک به روستاییان برا حل مشکلاتشان است.

عسگری ادامه داد : کسانی که محرومیت دارند و دستشان از حقوق خودشان خالی مانده است، باید بیشتر توجه و همت و تلاش را اختصاص داد. لذا امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای (مدظله العالی) نیز به طور مستمر بر حقوق مستضعفان و محرومان و پابرهنگان تکیه می کردند و می کنند.

لازم به ذکر است از جمله فعالیت های خدمت رسانی این گروه جهادی در این منطقه ی محروم را می توان به ویزیت رایگان اهالی محل به همراه تحویل داروی رایگان ،بازدید از روند ساخت دو دستگاه خانه محروم ،توزیع سبد کالا بین محرومین روستا ،غبارروبی و عطر افشانی گلزار شهدا ی محل انگوران ،سم پاشی محل نگهداری دام و طیور ،واکسناسیون دام و احشام اشاره کرد .

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار