مسئول اردویی و گردشگری سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: بیش از 800 دانش آموز بسیجی دختر در مرحله اول به اردوی راهیان نور جنوب کشور اعزام خواهند شد.
کد خبر: ۹۰۸۶۰۲۵
|
۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۱

سرهنگ دوم پاسدار محمد سنچولی، مسئول اردویی و گردشگری سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان گفت:مرحله اول اعزام دانش آموزان بسیجی با اعزام بیش از 800 دانش آموز دختر، 3 سال متوسطه دوم از 6 آذر ماه آغاز شده و تا 22 این ماه ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به این مطلب که این اعزام در 4 مرحله و به استعداد 20 دستگاه اتوبوس انجام می شود، افزود: برنامه راهیان نور دانش آموزی یک کار فرهنگی عظیمی است که اهداف تربیتی در ابعاد مختلف را دنبال می‌کند.

وی با اشاره به این مطلب که رفتار‌های عبادی، سیاسی و معنوی دانش آموزان با شرکت در این اردو‌ها به‌ سرعت بیشتری محقق می‌شود، افزود: یکی از اهداف تربیتی سپاه و بسیج آن است که  دانش آموزان به‌ صورت جامع و متوازن مورد تعلیم و تربیت قرار گیرند.

سرهنگ سنچولی تربیت نسل مقاوم و انقلابی را یکی از اهداف مهم و ضروری این نهاد مقدس و مردمی دانست و ادامه داد: باید بتوان مسیر کمال و سعادت را باقوت ادامه داد تا انقلاب به سرمنزل اصلی خود برسد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مرحله دوم این اعزام  از 5 تا 25 دی ماه و با اعزام بیش از هزار دانش آموز بسیجی پسر در 6 مرحله و به استعداد 30 دستگاه اتوبوس انجام خواهد شد.

ارسال نظرات