نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز در ویژه برنامه پیشکسوتان دوران دفاع مقدس و السابقون حوزه امام جواد(ع) سپاه غدیر تبریز، گفت: اخلاص، عمل به موقع و بصیرت سه ویژگی اصلی بسج است که آن را از دیگر رده ها و مجموعه ها متمایز می کند.
کد خبر: ۹۰۸۶۰۴۲
|
۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم افزود: آینده نگری حضرت امام در تاسیس بسج پیش از جنگ تحمیلی و صدور آن به دیگر کشور از آینده نگری های حضرت امام خمینی در تاسیس بسیج بود.

وی با اشاره به رشادت های بسج در طول انقلاب اسلامی در کنار نیروهای مسلح،  بیان کرد: امروز بسیج نیاز به تعریف کسی ندارد و این جامعه و ما هستیم که به تفکر و اندیشه بسیج در جامعه نیاز داریم.

حجت الاسلام آل هاشم اظهارداشت: بسیج از آغاز انقلاب با بصیرت در صحنه ها حاضر بوده تا جایی که در شرایط بحرانی فتنه های 78 و 88 بسیج با عمل به موقع و ولایت پذیری در صحنه حاضر شد و اجازه نداد تا دشمنان خارجی و داخلی به خواسته شوم خود برسند.

امام جمعه تبریز خاطرنشان کرد: امروز دشمنان در پی از بین بردن وحدت مسلمان در جهان هستند و باید در حفظ وحدت بین برادران مسلمان کوشا باشیم.

اخلاص، عمل به موقع و بصیرت سه ویژگی اصلی بسج است

حجت الاسلام آل هاشم با اشاره به امید بخشی بسیج در جامعه، تاکید کرد: با توجه به مشکلات به وجود آمده در جامعه بسیج یاید همچنان در جامعه بین مردم امید آفرین و دستگیر محرومان و مظلومان باشد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در ادامه با اشاره به سوء مدیریت ها در بعضی از قسمت های جامعه و ایجاد مشکلات افزود: امروز باید همچون دفاع مقدس کارهای اجرایی را به جوانان سپرد و در کنار آن پیشکسوتان در کارهای ستادی و مشاوره ای کمک حال آن ها باشند.

ارسال نظرات