یادواره شهدای روستای اسماعیل قنبر شهر علی اکبر شهرستان هامون با حضور مسئولین، ریش سفیدان و سایر مردم این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۸۶۱۰۶
|
۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۳

 به گزارش خبرنگار بسیج از هامون، یادواره شهدای روستای اسماعیل قنبر در شهر علی اکبر از توابع شهرستان هامون با حضور مردم، خانواده معظم شهداف مسئولین شهرستانی برگزار شد.

 
حجت الاسلام اشرفیان، امام جمعه شهر علی اکبر در این یادواره گفت: یکی از مهمترین محافلی که نام شهدا را زنده نگه می‌دارد همین یادواره شهدا می‌باشد، شهدا از خود و زندگیشان گذشتند تا ما آلان در آسایش تمام زندگی کنیم.
 
 وی افزود: حضرت امام خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در سخنرانی‌های خودشان درخصوص اهمیت و ضرورت وحدت شیعه و سنی می‌فرمایند: «شیعه و سنى باید خود را متعهد کنند که در راه نزدیک کردن فِرق اسلامى به یکدیگر بکوشند و از محبت و تعامل برادرانه با یکدیگر، حراست و پشتیبانى کنند.».

حجت الاسلام اشرفیان ادامه داد: دشمنان خارجی و عوامل آگاه یا ناآگاه آنان هیچ گاه این وحدت را بر‌نتافته و همواره درصدد بوده‌اند با دامن زدن به اختلافات و تفرقه‌افکنی‌ها وحدت میان مسلمانان را خدشه‌دار کنند.

در ادامه رهدار از راویان ۸ سال دفاع مقدس اظهار کرد: برگزاری یادواره‌های شهدا یکی از مهمترین محافلی که نام شهدا را زنده کرده اند همین یادواره‌های شهدا می باشد.
 
وی گفت: بی تردید، مقدس‌ترین جهاد، جهادی است که به عنوان دفاع از حقوق انسانی صورت گرفته باشد. در جنگ تحمیلی، رژیم بعث عراق، جنگی ناخواسته را به کشور ما تحمیل کرد و با نادیده گرفتن استقلال سرزمین ما به ایران اسلامی تجاوز کرد. از این رو، مردم غیرتمند ایران، در دفاعی مقدس، از حق خود که دفاع از استقلال سرزمین و هویت دینی ـ. ملی خود بود، دفاع کردند.


ارسال نظرات