خبرهای داغ:
به مناسبت سی و هفتمین سالگرد شهادت سردار شهید پاسدار سهراب محبعلی با حضور فرماندار ، فرمانده ناحیه سپاه جمعی از مسئولان محلی وبسیجیان مراسمی باشکوه با همت فرماندهی و پرسنل گردان عملیاتی امام رضا(ع) همراه با بازگویی وصیت نامه شهید و اهداء کتاب مدافعان خلیج فارس هندیجان در حضور خانواده شهید برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۸۶۱۸۴
|
۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان ، مراسم سی و هفتمین گرامیداشت سالگرد شهادت سردار شهید پاسدار محبعلی که در سال ۱۳۶۰ در عملیات غرور آفرین بیت المقدس به درجه رفیع شهادت نائل شد با حضور مسئولان محلی و بسیجیان گردان در منزل پدری باحضور خانواده و بستگان شهیدوالامقام برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین حاج علی نگهبان مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در ناحیه سپاه هندیجان ضمن یاد آوری رشادها و حماسه های شهدا گفت: شهدا از جایگاه ویژه ایی نزد خداوند برخوردار هستند و ما هرچه داریم از برکت جان فشانی های شهدا و صبر و استقامت خانواده های معظم والامقام و ارزشمند شهدا است .

وی افزود : همه ما بایستی قدر شناس ایثار شهدا باشیم و بهترین الگوی مناسب رفتاری در زندگی فردی و اجتماعی عملی نمودن به وصیت نامه های گرانقدر شهداوهمچنین شهدا می توانند طبق روایتی ۷۰۰ نفر را مورد شفاعت خود قرار بدهند.

در ادامه مراسم فرماندار هندیجان مودت با گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید پاسدار سهراب محبعلی و دیگر شهدای اسلام اظهار داشت : شهدا همانند یک چراغ هدایتگر موجب سعادتمندی همه ماها هستند و ارزش شهدا را نمی توان با هیچ چیزی مقایسه کرد و خون ریخته مطهر شهدا به اسلام و انقلاب آبرو و عزت بخشیده است.

وی افزود : راه و اهداف شهدا همان راه درست و عزتمندانه حماسه کربلا است و شهداپیام آور مردانگی ، ولایتمداری و ایثارگری و شهادت طلبی برای تمام دوران ها هستند ‌.

در پایان مراسم از طرف گردان عملیاتی امام رضا (ع) هندیجان، کتاب مدافعان خلیج فارس هندیجان به مسئولان محلی و خانواده شهیدمحبعلی اهداء وهمچنین لوح تقدیر و هدیه ایی نیز به خانواده شهید اهداء گردیده شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها