سید نور خدا ماند تا چراغ راه جوانان شود

همسر شهید نورخدا موسوی گفت: شهید سید نورخدا موسوی چراغ راه بسیاری از جوانان این مرز و بوم بود و باید زینب وار راه شهدا را ادامه دهیم.
کد خبر: ۹۰۸۶۱۹۷
|
۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان،کبری حافظی،شامگاه یکشنبه  در یادواره شهید موسوی که در حسینیه ثاراله اندیشه بروجرد برگزار شد گفت: شهید نورخدا 10 سال در بستر جانبازی ماند تا نشانه ای باشد از این که شهیدان زنده اند.

وی اضافه کرد: شهید نورخدا با شهادتش آفتابی شده که بر همه می تابد و پاداش مجاهدت های خود را از پیامبر(ص) و امام رضا(ع) گرفت و در شب رحلت پیامبر(ص) و امام رضا(ع) به شهادت رسید.

همسر شهید موسوی اظهار داشت: سید نورخدا رسالت خود را با شهادت به پایان رساند و ماموریت ما تازه شروع شده و باید زینب‌وار راه شهدا را ادامه دهیم.

وی با اشاره به تشییع با شکوه شهید نورخداموسوی افزود: تشییع باشکوه سید نورخدا توسط مردم ولایتمدار و شهید پرور استان لرستان، آرامش بسیار بزرگی به ما داد و از مردم انتظار داریم همانگونه که شهید سید نورخدا سرباز ولایت بود، امام خامنه ای را تنها نگذاریم و پشت سر ولایت‌فقیه باشیم و اجازه ندهیم دشمنان، انقلاب و نظام را تهدید کنند.

حافظی تصریح کرد: تنها پسرم، متعلق به رهبری و انقلاب است و اگر نیاز باشد او را فدای اسلام، انقلاب و رهبری می کنم.

در ادامه حجت‌الاسلام محمدباقر نادم، معاون پژوهش موسسه روایت سیره شهدای قم گفت: قصه مادران و همسران شهدا هیچ‌گاه در تاریخ تمام نمی‌شود و در عصر ما، مادران و همسران شهدایی هستند که مانند مادر وهب، دشمنان را ناامید کنند.

وی بیان کرد: همسران و مادران شهدا از جنس زینب کبری(ع) بوده و باید توجه داشت که خون شهدا راه کربلا را باز کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات