مسئول نمایندگی، ولی فقیه درسپاه الغدیربا اشاره به اینکه اقدامات و تاثیرات سردار شوشتری درزاهدان باعث شده است شیعیان واهل تسنن با هم با برادری و برابری زندگی کنند افزود دشمن با تفرقه اندازی قصد ایجاد ناامنی و جنگ ستیزی را بین مسلمانان درمنطقه دارد.
کد خبر: ۹۰۸۶۲۲۴
|
۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۹
به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج از یزد، جشن بزرگ وحدت درمسجد حضرت ابوالفضل (ع) اکرمیه با حضور بزرگان اهل تسنن و شیعه برگزار گردید.
در این مراسم سرهنگ دهقان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ثارالله ضمن عرض تبریک به توضیحاتی در مورد وحدت میان شیعه و سنی پرداخت و به اهمیت آن با توجه به سواستفاده‌های دشمنان اسلام اشاره نمود.
حجت الاسلام والمسلمین گندمی نماینده، ولی فقیه در سپاه الغدیر استان یزد نیز به تاثیرات وحدت و همدلی میان شیعه و سنی در دین مبین اسلام پرداخت و همچنین یکی از دستاورد‌های مهم وحدت مسلمانان را ایجاد امنیت در استان زاهدان بیان نمود.
وی با اشاره به این که اقدامات و تاثیرات سردار شوشتری در زاهدان باعث شده است شیعیان و اهل تسنن با هم با برادری و برابری زندگی کنند افزود دشمن با تفرقه اندازی قصد ایجاد ناامنی و جنگ ستیزی را بین مسلمانان در منطقه دارد.
لازم به ذکر است دراین مراسم تعدادی از خانواده‌های معظم شهدای مدافع حضور داشتند که درپایان از آن‌ها تجلیل بعمل آمد.
ارسال نظرات