فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دورود گفت: ناحیه مقاومت بسیج در شهرستان دورود قصد ساخت ۱۱۵ خانه برای محرومین را دارد که تا کنون تعداد ۱۱ واحد آن ساخته شده وهر کدام هزینه‌ای بالغ بر ۳۵ میلیون تومان دارد.
کد خبر: ۹۰۸۶۲۲۹
|
۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۰


به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سرهنگ کریم زینی وند امروز در جلسه روشنگری پیشگیری از جرائم در قهوه خانه‌های شهرستان دورود که در نمازخانه سپاه با حضور جمعی از کسبه و قهوه خانه داران برگزار شد ضمن اشاره به جایگاه فرهنگی شهرستان بر رعایت الزامات در مواجهه با مردم جهت کسب روزی حلال، گفت: انقلاب ما انقلابی فرهنگی است و اساس انقلاب متعلق به مردم است.

زینی وند در ادامه با تشبیه فرهنگ به درخت نخل؛ خواستار رعایت مسائل فرهنگی شد و تصریح کرد: دشمنان امروز دنبال ازبین بردن فرهنگ ما هستند و می‌خواهند ما را بی غیرت کنند.

وی با اشاره به آمار طلاق، مفاسد اخلاقی و مصرف کنندگان مواد مخدر در شهرستان، دستگیری کردن از مردم را یکی از راه‌های پیشگیری از جرائم دانست و افزود: ناحیه مقاومت بسیج در شهرستان دورود قصد ساخت ۱۱۵ خانه برای محرومین را دارد که تا کنون تعداد ۱۱ واحد آن ساخته شده وهر کدام هزینه‌ای بالغ بر ۳۵ میلیون تومان دارد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دورود در پایان جهت عضویت در بسیج اصناف از حضار در جلسه دعوت نمود.
انتهای پیام/
ارسال نظرات