خبرهای داغ:
فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز اذعان کرد:
فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز گفت: وحدت و یکپارچگی نیروی مسلح در کنار یک دیگر باعث دلگرمی مردم و مسوولین در ابعاد مختلف خواهد بود و برای دشمنان یاس و ناامیدی به همراه خواهد داشت.
کد خبر: ۹۰۸۶۲۴۰
|
۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سرهنگ اسماعیل طاهرخانی فرمانده سپاه امام رضا علیه السلام شهرستان البرز در دیدار با فرمانده نیروی انتظامی این شهرستان اظهار داشت : وحدت و یکپارچگی نیروی مسلح در کنار یک دیگر باعث دلگرمی مردم و مسوولین در ابعاد مختلف خواهد بود و برای دشمنان یاس و ناامیدی به همراه خواهد داشت.
حجت السلام شجاعی مهر مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا علیه السلام شهرستان البرز نیز در این دیدار گفت : دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران، دنبال ضربه زدن به انقلاب هستند اما دشمنان بدانند که نیروهای مسلح با همدلی و همفکری جدایی ناپذیر و متحد اند.
در ادامه این نشست، سرهنگ بهرام منصوری فرمانده نیروی انتظامی شهرستان البرز بیان داشت : هیچ جدایی بین نیروی های انتظامی و سپاه پاسداران وجود ندارد و همه نیروی مسلح در راستای اعتلاء نظام مقدس جمهوری اسلامی در حال تلاش کوشش هستند و در یک ‌مسیر گام برمیدارند.
وی در پایان افزود : یکی از ماموریت های اصلی نیروی انتظامی تداوم همکاری با بسیج و سپاه در راستای ماموریت های نظم و امنیت در شهرستان البرز خواهد بود.
3001/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها