خبرهای داغ:
حجت الاسلام فاطمی نسب گفت:اجرای قانون منع بکارگیری بازنشستگان و تزریق نیروی جوان به بدنه مدیریتی کشور می تواند سبب شور و نشاط در دستگاه های اجرایی و اجرای بهتر، سریعتر و دقیق تر امورات مختلف شود که امیدواریم این مهم هرچه زودتر محقق شود
کد خبر: ۹۰۸۶۲۴۱
|
۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج قزوین حجت الاسلام روح الله فاطمی نسب در جلسه ستاد نماز جمعه شهر خرمدشت که در دفتر امام جمعه این شهر برگزار شد با اشاره به فرارسیدن سالروز شهادت شهید سید حسن مدرس اظهار داشت: شهید مدرس یكى از پنج مجتهد طراز اول ناظر مجلس دوم مشروطه و پس از آن نیز پنج دوره به عنوان نماینده در مجلس شوراى ملی بوده که این سوابق و اقدامات برجسته ایی که ایشان در طول نمایندگی خود انجام دادند سبب شد که روز شهادت ایشان به عنوان روز مجلس نامگذاری شود.
وی با اشاره به وظایف مهم و حساس نمایندگان مجلس در دوره کنونی عنوان کرد: امروزه با توجه به شرایط حساس کشور نمایندگان مجلس باید مانند شهید مدرس با بصیرت و شناخت درست از برنامه های دشمنان داخلی و خارجی در مجلس شورای اسلامی خدمت کنند.
مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین با اشاره به اجرای قانون منع بکارگیری بازنشستگان عنوان کرد: امروزه یکی از طرح های خوبی که با استقبال عمومی هم همراه بوده است اجرای طرح منع بکارگیری بازنشستگان است که امیدوایم این طرح به خوبی در کشور اجرایی شود.
فاطمی نسب خاطرنشان کرد: اجرای قانون منع بکارگیری بازنشستگان و تزریق نیروی جوان به بدنه مدیریتی کشور می تواند سبب شور و نشاط در دستگاه های اجرایی و اجرای بهتر، سریعتر و دقیق تر امورات مختلف شود که امیدواریم این مهم هرچه زودتر محقق شود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود و با تشکر از زحمات دست اندرکاران نماز جمعه استان قزوین به ویژه ستاد نماز جمعه شهر خرمدشت تصریح کرد: ستادهای نماز جمعه در سراسر استان قزوین بدون هیچ گونه چشم داشتی در این ستادها فعالیت می کنند که این زحمات در خور تقدیر است.
مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین گفت: مسئولان ستادها باید با ارائه راهکارها و برنامه های متنوع بتوانند اقشار مختلف مردم را به نماز جمعه و نخبگان و افراد مستعد را به ستاد نماز جمعه دعوت کنند تا بدین وسیله نماز جمعه هر هفته باشکوه بیشتری برگزار گردد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها