استاندار کردستان گفت: به منظور رفاه حال بازنشستگان کردستانی خانه‌های امید بارنشستگی در شهرستان‌های تابعه استان تاسیس می‌شود.
کد خبر: ۹۰۸۶۲۴۹
|
۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، بهمن مرادنیا در دیدار با روسای کانون‌های بازنشستگی دستگاه‌های اجرایی استان کردستان در محل سالن شهدای گمنام استانداری با بیان این مطلب اظهار کرد: این خانه‌ها برای کمک به افراد بازنشسته برای سپری کردن اوقات فراغت آن‌ها همراه با ارائه خدمات رفاهی، ورزشی، فرهنگی و دیگر نیاز‌های آن‌ها تاسیس می‌شود.

وی افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی استان باید شرایط را برای ارائه خدمات مناسب بازنشستگان خود فراهم کرده و از جایگاه و منزلت آن‌ها به نحو شایسته تجلیل کنند.

استاندار کردستان در ادامه سخنان خود بر لزوم ارائه مطلوب خدمات و کمک هزنیه درمانی از طریق بیمه‌های تکمیلی به بازنشستگان و خانواده‌های آن‌ها تاکید کرد.

وی بازنشستگان را منابع انسانی ارزشمند همراه با تجارب ارزنده برشمرد و خواستار استفاده از تجربیات آن‌ها به عنوان مشاوران در دستگاه‌های اجرایی استان شد.

مرادنیا، تشکیل صندوق‌های امداد و حمایت مالی بازنشستگی در کانون‌های بازنشستگی دستگاه‌های اجرایی را اقدامی در جهت رفع برخی مشکلات و نارسایی‌های جامعه بازنشستگی استان دانست و از حمایت مالی استانداری به این صندوق‌ها خبر داد.

در ادامه این جلسه استاندار کردستان دستورات لازم برای تشکیل تعاونی مسکن بازنشستگان استان با هدف خانه دار شدن برخی از بازنشستگان فاقد منزل مسکونی را صادر کرد.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد تا صندوق بازنشستگی کشور با سرمایه‌گذاری در استان کردستان بستر لازم برای حمایت از معیشت بازنشستگان و اشتغال فرزندان آن‌ها فراهم کند.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات