معاون وزیر کشور در آئین تکریم و معارفه استاندار آذربایجان شرقی در تبریز گفت: آمریکا فقط به دنبال تحریم اقتصادی نیست بلکه با همه توان درصدد شکست مقاومت مردم است، گفت: اگر دچار غفلت راهبردی شویم، پشتوانه مردمی را با عملکرد خود از دست می دهیم.
کد خبر: ۹۰۸۶۲۶۲
|
۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حسین ذوالفقاری با بیان اینکه مردم با ایمان و علاقه خود نظام و انقلاب را پشتیبانی می کنند، افزود: اگر امروز حاصل کار مسئولان رضایتمندی مردم باشد هیچ تهدیدی کشور را متزلزل نمی کند ولی اگر اگر دچار غفلت راهبردی شویم، پشتوانه مردمی را با عملکرد خود از دست می دهیم.

وی ادامه داد: مردم بی توجه به گروه بندی های سیاسی، خواهان وحدت تمام گرایش ها و جناح ها و قواها هستند و از همه مسئولان اقتدار و ساماندهی امور را می خواهند.
ذوالفقاری تاکید کرد: باید در میان مردم حضور یافت و حرف آن ها را شنید چراکه مردم از دیدن مسئولان در کنار خود لذت می برند.
وی اضافه کرد: بروکراسی اداری مردم را خسته کرده است و باید از دقایق خود بیشترین استفاده را برای خدمت به مردم داشته باشیم.

امریکا با همه توان درصدد شکست مقاومت مردم است
ذوالفقاری با تاکید بر اینکه ساختارهای موازی و تداخل کاری باید از بین برود، گفت: استانداران مسئول برگزاری 33 شورا و کارگروه هستند و 80 کارگروه هم توسط معاونان استاندار اداره می شود.
معاون وزیر کشور در پایان خاطرنشان کرد: ولی فقیه ستون کشور و انقلاب است و تحت هدایت ها و مدیریت مقام معظم رهبری در کشور در جنگ اقتصادی هم پیروز می شویم.
در این آئین با قدردانی از خدمات مجید خدابخش، محمدرضا پورمحمدی به عنوان استاندار آذربایجان شرقی معرفی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها