خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: ارتباط بسیج و بسیجی باید با مساجد تقویت شود.
کد خبر: ۹۰۸۶۲۷۸
|
۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، جلسه شورای فرماندهی سپاه ناحیه سمنان با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سید محسن حسینی دیباجی مسئول نمایندگی، ولی فقیه سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان برگزار شد.
در ابتدای این جلسه حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابوالفضل راسخی مسئول نمایندگی، ولی فقیه سپاه ناحیه سمنان گفت:خدا را شاکریم که ناحیه سمنان یکی از نواحی خوب و پر تلاش و نمونه استان سمنان است و دارای پاسداران و بسیجیانی با روحیه جهادی و خستگی ناپذیر است؛ و امید است در آینده نیز با همان تلاش و کوشش مثال زدنی جوانان بسیجی سمنان را در تمامی عرصه‌های دفاع از انقلاب پای کار ببینیم.
در ادامه سرگرد محمد امامی فرمانده سپاه ناحیه سمنان ضمن ارائه گزارش کار کلی سال ۹۷ از عملکرد سپاه ناحیه سمنان گفت:نیرو‌های جوان سپاه ناحیه سمنان همیشه و در همه جا پای کار هستند و در جهت پیشبرد اهداف نظام و بسیج تلاش می‌کنند.
وی ادامه داد:در صالحین بیش از ۸۰۰ حلقه صالحین تشکیل و کار می‌کنند که مکان خوبی برای تربیت جوانان مومن و انقلابی است.
امامی افزود:در بحث مقابله با آسیب‌های اجتماعی ۸ محله اسلامی در سطح شهر سمنان راه اندازی و مشغول به کار شده اند تا به مردم در جهت کاهش مشکلات معیشتی و آسیب‌های اجتماعی کمک کنیم.
در ادامه حجت‌الاسلام والمسلمین سید محسن حسینی دیباجی مسئول نمایندگی، ولی فقیه سپاه استان سمنان گفت:طرح صالحین بسیج برکات زیادی داشته و دارد که نظیر آن پای کار آوردن نخبگان مناطق زیر یک چتر است.
حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی دیباجی افزود: افراد نخبه باید در صالحین جذب، سازماندهی و بکارگیری شوند و برای محقق شدن این عمر ارتباط تنگاتنگی باید بین صالحین، عقیدتی و سیاسی مجموعه باشد.
وی در پایان گفت: مسجد یعنی بدنه بسیج و تمامی برنامه‌های بسیج باید حول مسجد برگزار شود؛ و باید مساجد را با قوت حفظ کنیم؛ و ارتباط بسیج و بسیجی باید با مسجد روز به روز بیشتر تقویت شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها