خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی:

اصحاب رسانه جانب انصاف را مراعات کنند

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: اصحاب رسانه جانب انصاف را مراعات کنند.
کد خبر: ۹۰۸۶۲۹۳
|
۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۸

حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه، گفت: در عصر حاضر مطبوعات رسانه‌ها وظایف سنگینی را برعهده دارند از جمله این موارد تبادل آرا، اطلاع رسانی شفاف و به موقع و نقد نظارت بر اموراست که اگر به موقع انجام گیرد عاملی برای حرکت کشور به سمت پیشرفت و تعالی است.

سرایی بیان کرد: آزادی قلم امروز حق رسانه است و در این راستا عده‌ای در دانشگاه‌ها حقوق‌های چند میلیونی هم از نظام می‌گیرند و شدیدترین نقدها که برخی‌ها به دور از انصاف هم هست به نظام و مسئولان می‌کنند و در آخر مدعی هم هستند که آزادی وجود ندارد.

وی بیان داشت: آنچه که اهل قلم باید بدان مجهز باشد بیش از هرچیز تقوا، صداقت و انصاف است که باید مد نظر قرار گیرد، باید دنبال پیاده سازی اهداف نظام اسلامی باشیم و آنچه با قلم روان می‌شود برخواسته از وجدان باشد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی در پایان با اشاره به برگزاری جشنواره ابوذر، گفت: ابوذر یک نام بسیار مناسبی است برای جشنواره ای که قرار است برای اهالی قلم برگزار شود چرا که ابوذر به تنهایی در کوچه‌های مدینه از اسلام دفاع می‌کرد و امروز وظیفه رسانه این است که از اسلام و انقلاب با جان و دل دفاع کند.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار