خبرهای داغ:
سردار معروفی در آیین تکریم و معارفه جانشین تیپ مردم پایه سپاه نینوا :

برای دفاع همگی باید آماده باشیم/فردای قیامت ارزش ما را با تقوا ارزیابی میکنند نه با مسئولیتمان/این نظام و انقلاب و سپاه متعلق به امام زمان(عج) است

سردار معروفی گفت:امروز ما نیازمند عمارها و عباس ها و مالک ها و زینب ها برای انقلاب هستیم و این بزرگان الگو های روشن ما هستند.
کد خبر: ۹۰۸۶۲۹۴
|
۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۴

 به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، سرتیپ دوم پاسدار حسین معروفی فرمانده سپاه نینوا گلستان در مراسم تکریم و معارفه جانشین تیپ مردم پایه ی این سپاه که با حضور پایوران این تیپ برگزار شد گفت:امروز ما نیازمند عمارها و عباس ها و مالک ها و زینب ها برای انقلاب هستیم و این بزرگان الگو های روشن ما هستند.

وی افزود: تفاوت انقلاب ما با دیگر انقلاب های جهان ، دینی و اسلامی بودن آن است.

معروفی ماموریت امروز سپاه را بسیار سنگین دانست و تصریح کرد: برای دفاع و پاسداری از انقلاب اسلامی سه عنصر اصلی وجود دارد که ما باید آنها را در وجودمان نهادینه کنیم تا بتوانیم از انقلاب اسلامی پاسداری کنیم .

به گفته ی فرمانده سپاه نینوا سه عنصر اصلی دفاع و پاسداری ایمان ، صبر و بصیرت است .

وی با اشاره به اینکه ما باید با اعمال خود مبلغ خوبی برای اسلام باشیم خاطرنشان کرد: فردای قیامت ارزش ما را  با تقوا ارزیابی میکنند نه با مسئولیتی که امروز و در این دنیا داریم.

معروفی در ادامه گفت: همه ی شما پاسداران و بسیجیان سربازان امام زمان(عج) هستید و این سپاه در دست ما امانت بوده و این نظام و انقلاب و سپاه متعلق به امام زمان(عج) است.

فرمانده سپاه نینوا در پایان متذکر شد: این پاسداری شوخی بردار نیست و برای دفاع همگی باید آماده باشیم.

در پایان از زحمات سرهنگ داداللهی تقدیر و سرهنگ جواد زراعی بعنوان جانشین تیپ معرفی و منصوب شد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار