از سوی سازمان بسیج حقوقدانان برگزار شد؛
به مناسبت تصویب قانون اساسی جمعی از حقوقدانان سازمان بسیج کشور با حضرت آیت الله نوری همدانی دیدار و گفتگو نمودند.
کد خبر: ۹۰۸۶۳۰۶
|
۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۵

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج به مناسبت سالروز تصویب قانون اساسی و درحاشیه برگزاری دومین دوره تکمیلی حقوقدانان تراز انقلاب اسلامی و همچنین  روز بسیج حقوقدانان  جمع کثیری از حقوقدانان بسیجی کشور همراه با حجت الاسلام خلیلی رئیس کل دادگستری استان قم و آیت الله کعبی عضو مجلس خبرگان رهبری و همچنین دکتر مهدی بهرامیان ریاست سازمان بسیج حقوقدانان کشور با مرجع عالیقدر حضرت آیت الله نوری همدانی دیدار و گفتگو نمودند.

دراین دیدار مهدی بهرامیان مسئول سازمان بسیج حقوقدانان گفت : بسیج حقوقدانان با هدف خدمت رسانی به مردم و کمک به مردم و بسیجیان درحوزه حقوقی شکل گرفته است و باید این امرگسترش هم پیدا کند .

وی افزود : بسیجیان حقوقدان از سراسر کشور برای مسئله تکمیلی حقوقدانان تراز انقلاب اسلامی درحال تربیت و آموزش هستند و ضمن اینکه این آموزش ها برای تربیت یک حقوقدان انقلابی و مومن طراحی گردیده است و درحال حاظر خدمت حضرتعالی شرف یاب شده ایم تا بیانات شما بدرقه راهی که شروع کرده ایم باشد.

حضرت آیت الله نوری همدانی با بيان اينکه نياز است حقوقدانان در حوزه معارف ديني و اعتقادي مسلط باشند افزود :معارف اخلاقي ، اقتصادي ،مدني و حقوقي ، فرهنگي ، سياسي ، حکومتي ، قضايي و جهادي از جمله معارفي هستند که حقوقدانان مسلمان را به کمال مي رسانند .

آیت الله نوری همدانی در ادامه مطالعه کتاب هاي صحيفه نور ، دفتر تبيان و وصيت نامه امام خميني را به حقوقدانان بسيجي توصيه کرد و افزود: نياز است که حقوقدان مسلمان به درجه فقاهت در دين برسد چرا که در راه سخت امور قضايي و راه بزرگان ديني گام بر مي دارد .

دیدار آیت الله نوری همدانی با حقوقدانان بسیجیدیدار آیت الله نوری همدانی با حقوقدانان بسیجیدیدار آیت الله نوری همدانی با حقوقدانان بسیجیدیدار آیت الله نوری همدانی با حقوقدانان بسیجیدیدار آیت الله نوری همدانی با حقوقدانان بسیجی

ارسال نظرات