خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی استان همدان با اشاره به انهدام 20 باند فعال قاچاق کالا ی سال جاری در استان گفت: تشکیل 438 فقره پرونده در زمینه قاچاق کالا موید برخورد قاطعانه و بدون اغماض پلیس با قاچاقچیان کالا با هدف تحقق شعار سال است.
کد خبر: ۹۰۸۶۳۲۰
|
۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۱

تشکیل 438 فقره پرونده قاچاق کالا در استان همدانبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار بخشعلی کامرانی صالح در قرارگاه مبارزه با قاچاق کالا و ارز با بیان اینکه 20 باند فعال در امر قاچاق کالا از ابتدای سال جاری تا پایان آبان ماه در استان شناسایی و منهدم شده است، بیان کرد: میزان کشفیات کالای قاچاق با 13 درصد افزایش به یک هزار و 440 میلیارد ریال رسیده است.

وی اضافه کرد: تشکیل 438 فقره پرونده در زمینه قاچاق کالا موید برخورد قاطعانه و بدون اغماض پلیس با قاچاقچیان کالا با هدف تحقق شعار سال است.

فرمانده انتظامی استان همدان اظهار داشت: امسال 830 هزار لیتر سوخت قاچاق توسط عوامل انتظامی در این استان کشف و ضبط شده است.

سردار کامرانی صالح ادامه داد: به تازگی ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی موفق به کشف 30 هزار لیتر سوخت قاچاق شدند.

وی ادامه داد: ماموران حین کنترل خودروهای عبوری در ایستگاه بازرسی شهید زارعی، به یک دستکاه کامیون کشنده حامل تانکر سوخت مشکوک شدند.

فرمانده انتظامی استان همدان افزود: راننده این وسیله نقلیه ابتدا عنوان کرد که حامل 25 هزار لیتر هیدروکربن سنگین است اما در بررسی‌های دقیق محموله خودرو 30 هزار لیتر نفت قاچاق و خارج از شبکه به ارزش یک میلیارد و 670 میلیون ریال است.

سردار کامرانی صالح ادامه داد: پرونده متهم در اختیار تعزیرات حکومتی مرکز استان قرار گرفته است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات