خبرهای داغ:
جانشین سپاه امام علی‌بن ابی طالب (ع) بر نقش رابطین دفاتر نمایندگی ولی فقیه در اقشار بسیج در افزایش اثرگذاری خدمات سپاه تاکید کرد.
کد خبر: ۹۰۸۶۳۴۰
|
۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، «احمد بیطرفان» عصر امروز در نشست هماهنگی مسوولان و رابطین نمایندگی ولی فقیه در اقشار بسیج استان قم در سالن جلسات ساختمان شهید آیت‌الله سعیدی، با تاکید بر ضرورت بکارگیری نیرو‌های همراه و داوطلب در مجموعه اقشار سپاه گفت: این افراد می‌توانند به صورت داوطلبانه بخشی از وظایف اقشار را پشتیبانی کرده و اثرگذاری مطلوبی در راستای تحقق اهداف داشته باشند.
وی با اشاره به فعالیت ۲۲ قشر بسیج در استان قم افزود: خدمات سپاه برای اقشار مختلف با فعالیت حوزه نمایندگی و رابطین آن‌ها می‌تواند اثرگذاری مطلوب داشته باشد.
جانشین سپاه امام علی‌بن ابی طالب (ع) با بیان اینکه کار حوزه نمایندگی ولی فقیه در کنار فرماندهی است خاطرنشان کرد: دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه موجب مصونیت‌بخشی و صحت بخشی به کار‌ها می‌شود و انتظار این است که رابطین به گونه‌ای کار کنند که تمام بسیجیان اثرگذاری کار قشر را ببینند.
وی همچنین تصریح کرد: اگر بخواهیم انقلاب را بیمه کنیم باید به بسیج توجه کنیم؛ امروز نیرو‌های دشمن در منطقه به پوچی رسیده‌اند در حالی که بسیجی ما با تکیه بر ارزش‌ها در میدان نبرد قدم می‌گذارد. اگر بنیه دینی و اعتقادی بسیجی قوی باشد در کار‌های دیگر نیز قوی ظاهر خواهد شد.
انتهای پیام/
ارسال نظرات