مسئول بسیج جامعه زنان کشور؛

سرمایه گذاری در حوزه عفاف و حجاب جوانان ضروری است

مسئول بسیج جامعه زنان کشور در یاسوج گفت: حجاب وعفاف از مسائل مهم اجتماعی است که باید برای الگوگیری نسل جوان در این حوزه سرمایه گذاری کرد.
کد خبر: ۹۰۸۶۳۷۲
|
۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۹
مسئول بسیج جامعه زنان کشور در نشست با تاکید بر تبین نقش حجاب و عفاف برای نسل جواناصحاب رسانه در یاسوج با بیان اینکه بانوان با بهره گیری ازعفاف و حجاب، نمونه کامل الگوی ایرانی و اسلامی در عرصه‌های بین الملی و ملی هستند افزود: حجاب وعفاف از مسائل مهم اجتماعی است که باید برای الگوگیری نسل جوان در این حوزه سرمایه گذاری کرد.
مینو اصلانی تربیت کارشناسان در زمینه عفاف و حجاب را از مهمترین برنامه‌های بسیج زنان در کشور عنوان کردو گفت: تعریف استاندارد‌های فرهنگی مناسب برای ترویج فرهنگ عفاف منطبق با فرهنگ دینی و ملی و فراهم کردن زمینه‌های لازم برای ترویج الگو‌های مناسب پوشش اسلامی توسط نهاد‌های الگوده، از برنامه‌های ویژه برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب است. ض. وی با بیان اینکه باید به دنبال ابزار جدیدی در حوزه عفاف وحجاب باشیم ادامه داد: تشکیل کارگروه‌های تخصصی عفاف و حجاب در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی ضروری است.
اصلانی با تاکید برنقش بانوان در عرصه‌های مختف علمی و فرهنگی و کارآفرینی گفت: از طرح‌های نو و جدید استقبال و از آن حمایت می‌کنیم.
وی بیان کرد: امروز در کهگیلویه وبویراحمد شاهد حضور بانوان در عرصه‌های مختلف اجتماعی، علمی و بین المللی هستیم که در همه زمینه‌ها نقش آفرینی کرده اند و این خود بیانگر وجود ظرفیت‌های مهم در حوزه زنان استان است.
مسئول بسیج جامعه زنان کشور افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی در حوزه بهداشت و تحصیلات زنان، گام‌های بسیار مهمی برداشته شد.
مسئول بسیج جامعه زنان کشورگفت: توجه به نقش محوری زنان در تربیت خانواده و اجتماع می‌تواند در گفتمان سازی و تبدیل این سیاست‌ها به یک مطالبه عمومی نقش موثری ایفا کند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار