معاون اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری آذربایجان غربی:
معاون اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری و عضو هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: مشکلات واحد‌های تولیدی منطقه آزاد ماکو برطرف شود.
کد خبر: ۹۰۸۶۳۸۰
|
۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۹

 به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، در نشست کارگروه رفع موانع تولید و سرمایه گذاری آذربایجان غربی در منطقه آزاد ماکو، مشکلات و موانع تولید و سرمایه گذاری ۲۰ واحد صنعتی فعال منطقه مورد بررسی قرار گرفت که دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها موظف به رفع مشکلات این واحد‌ها شدند.

 معاون اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری و عضو هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد ماکو در این نشست، گفت: مشکلات واحد‌های تولیدی استان با کمک دستگاه‌های اجرایی و مدیران عامل بانک‌ها حل می‌شود.

 رضا حسینی با اشاره به برخی مشکلات پیش آمده برای واحد‌های تولیدی استان و منطقه افزود: عمده مشکلات صاحبان صنایع منطقه و استان با بانک‌ها است و امیدواریم بانک‌ها در کنار دولت برای حل مشکلات اقتصادی جامعه مشارکت و همکاری کنند.

وی عمده مشکلات واحد‌های تولیدی منطقه آزاد ماکو را با بانک‌های ملت، سپه، ملی و برخی مشکلات گمرکی، زیربنایی، معارض و آب عنوان کرد و گفت: کلیه دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها در خصوص عدم بازپرداخت تسهیلات بانکی و دیگر مشکلات مبتلابه واحد‌های صنعتی و تولیدی منطقه بیشترین همکاری را داشته باشند.

 از ۱۷۷ واحد صنعتی و تولیدی منطقه آزاد ماکو، ۹۲ واحد بصورت فعال و ۱۵ واحد راکد است.

 کارگروه رفع موانع تولید استان با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو، معاون اقتصادی و توسعه منابع استانداری، روسای دستگاه‌های اجرایی استان، روسای بانک‌ها و جمعی از صاحبان صنایع و تولیدکنندگان پیش از ظهر امروز در منطقه آزاد ماکو برگزار شد.

 انتهای پیام

ارسال نظرات