مسئولین حوزه علمیه و بسیج طلاب و روحانیون با خانواده شهدای بسیجی و روحانی در شهرکرد دیدار و گفتگو کردند.
کد خبر: ۹۰۸۶۳۸۱
|
۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ در ادامه برنامه های گرامیداشت هفته بسیج، مسئول خدمات حوزه های علمیه به همراه امام جمعه شهر کیان و مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان با حضور در منزل خانواده شهید کیومرث علیدوستی، به مقام والای اسوه های صبر و استقامت ادای احترام کردند.

دیدار با خانواده بسیجی شهید غلامرضا رحیمی که در تاریخ اول شهریور 62 به شهادت رسیدند، از دیگر برنامه های این اکیپ اعزامی از سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه قمربنی هاشم علیه السلام بود.

گفتنی است: شهید کیومرث علیدوستی در عملیات والفجر 10 ( اسفندماه سال66) بعنوان روحانی گردان بود و در تاریخ اول شهریور ماه 67 با مسئولیت فرمانده گروهان در منطقه شاخ شمیران به درجه رفیع شهادت نایل شد.

بخشی از وصیت نامه روحانی شهید، کیومترث علیدوستی:

... اگر در این جنگ شركت كردید و با دشمن جنگیدید در مبارزه با شیطان نیز پیروز خواهید شد نكند خدای ناكرده برای خودتان عذر بیاورید و از جهاد فرار كنید زیرا وقتی امام و رهبر اسلام بگوید فعال جنگ از فروع دین مهمتر است یعنی از نماز و روزه و حج مهمتر است و برای هیچكس عذری نمانده . پس بجنگید و دشمنان اسلام را نابود كنید و در حفظ انقلاب بكوشید . این انقلاب، انقلاب بزرگیست، گمشده بشریت در طول تاریخ است كه تمام مصلحان جامعه ها آرزوی آن را داشتند و مسلماً انقلابی به این بزرگی مبارزان و قهرمانان بزرگی را می طلبد كه بتوانند آن را حفظ كنند.

از خدا كمك بخواهید از رهبر بزرگوار انقلاب اطاعت كنید ایمانتان را تقویت كنید و دست وحدت به همدیگر بدهیدكه اینها رمز حفظ انقلاب است. بخاطر حفظ اسلام از هیچ كوششی دریغ نكنید و این را باید در عمل ثابت كنید كه هزاران بار هم گفته شود ما اهل كوفه نیستیم فائده ای ندارد و باید در مرحلة عمل ثابت كرده و تا سر حد شهادت پیش رفت و اسلام را حفظ كرد ... .

ارسال نظرات