بسیج نه یک سازمان سیاسی و یا امنیتی و هر چیز دیگر،بلکه بسیج یک فرهنگی است که از تدبیر زیبا و حکیمانه خداوند بر عالم هستی الهام گرفته است.
کد خبر: ۹۰۸۶۳۹۵
|
۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، بسیج نه یک سازمان سیاسی و یا امنیتی و هر چیز دیگر،بلکه بسیج یک فرهنگی است که از تدبیر زیبا و حکیمانه خداوند بر عالم هستی الهام گرفته است.

خداوند تمام استعداد های عالم هستی را برای فراهم نمودن زمینه زندگی سعادتمندانه انسان در روی زمین به صورت دقیق و منسجم فراهم نموده است.

این تدبیر زیبای هستی بهترین سرمشق مدیریتی بر اداره جامعه بشری است.

بسیج هدفمند و سازماندهی شده استعداد ها و نیروهای انسانی در نظام مقدس جمهوری اسلامی توانسته نعمت های بی نظیری را نصیب ملت ایران کند و آنها را به اوج عزت رسانده است.

از مهمترین دستاوردهای بسیج در نظام جمهوری اسلامی می توان به دفع دشمن بعثی در جنگ تحمیلی، دوران جهاد سازندگی، عرصه انتخابات، دفع فتنه ها، محرومیت زدایی، امنیت پایدار مردم پایه اشاره نمود که این توانمندی های شگفت آور توانسته است بسیج جمهوری اسلامی را الگویی برای سایر ملتهای مسلمان منطقه تبدیل کند و آنها با تبعیت از این ساختار به سازماندهی نیروهای مردمی نموده و با برافراشتن مباره با نظام سلطه به سمت استقلال و آزادی و عزت خود گام بردارند و در مجموع ابن جریان بسیج از حوزه جغرافیایی ایران به حوزه جغرافیایی منطقه توسعه یافته و دست آمریکای جنایتکار را از منطقه کوتاه نموده است.

حجت الاسلام حسین اکبری

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه عشایری
ارسال نظرات