حجت الاسلام منتشلودرجمع پرسنل کمیته امداددهگلان:

در جامعه‎ای که فاصله بین فقیر و غنی زیاد باشدآن جامعه محکوم به فروپاشی است

حجت الاسلام منتشلومسوول دفترنمایندگی، ولی فقیه درسپاه دهگلان درجمع پرسنل کمیته امداد این شهرستان در راستای کاهش فقر و محرومیت زدایی گفت:در جامعه‎ای که فاصله بین فقیر و غنی زیاد باشدآن جامعه محکوم به فروپاشی است.
کد خبر: ۹۰۸۶۴۷۱
|
۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج ازکردستان حجت الاسلام منتشلو مسوول دفترنمایندگی، ولی فقیه درسپاه دهگلان درجمع پرسنل کمیته امداد این شهرستان ضمن تشکر از زحمات وتلاش‌های آن مجموعه در راستای کاهش فقر و محرومیت زدایی گفت:در جامعه‎ای که فاصله  بین فقیر و غنی زیاد باشدآن جامعه محکوم به فروپاشی است.
 
وی درادامه افزود:دولت همه جا و در همه امور به کمک مردم نیاز دارد؛ اما در قضیه امدادرسانی به نیازمندان‎، حتماً دولت نیازمند کمک مردم است. این کار بزرگ را باید مردم انجام بدهند و شما باید زمینه این کار را فراهم کنید.
 
منتشلو اضافه کرد:معیار یک جامعه انسانی و اخلاقی ومترقی همین است که آیا مردم و مسئولین آن جامعه‎، به فکر کمک به دیگران هستند یا نه؟ لذا در جامعه‎ای که فاصلة بین فقیر و غنی زیاد باشد‎، یک سمتش ناامیدی و غم و سمت دیگرش شادی و امید باشد‎، عدالت حاکم نیست؛ و جامعه‎ای‎ که عدالت درآن حاکم نباشدروبه فروپاشی می رود.
 

مسوول دفترنمایندگی، ولی فقیه درسپاه دهگلان تصریح کرد:بسیج مستضعفین و کمیته امداد می‌توانند از ظرفیت‌های یکدیگر در جهت محرومیت‌زدایی از شهرستان همکاری مضاعف داشته باشندوسپاه و بسیج همیشه آماده خدمت به محرومان هستند و در این مسیر کمیته امداد را تنها نمی‌گذارند.
 
انتهای پیام/7727
 
 
ارسال نظرات
آخرین اخبار