خبرهای داغ:
مدیر پروژه بازی «نبرد تدمر» بابیان اینکه با تأمین مالی پروژه «نبرد تدمر» تکمیل می‌شود، گفت: بازی «نبرد تدمبر» در اولین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج به مدت ۴۸ ساعت ساخت شد.
کد خبر: ۹۰۸۶۵۰۸
|
۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان ،بهنام رضایی بابیان اینکه بازی «نبرد تدمبر» در اولین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج به مدت 48 ساعت ساخت شد، در تشریح این بازی اظهار کرد: پسری به نام محمد که از مدافعان حرم است در این بازی به سمت مقرر فرماندهی برمی‌گردد که بی‌سیم خبر از حمله داعش به یک روستا را می‌دهد و این محمد باید مردم روستا را از دست داعش نجات دهد.

مدیر پروژه بازی «نبرد تدمر» گفت: محمد این بازی باید مردم روستا را به منطقه امنی که مشخص‌شده است، ببرد و که برای جذاب شدن بازی یک سری خودرو‌های داعش به دهکده حمله می‌کنند و ما زمان محدودی داریم که ساکنین روستا را نجات دهیم.

وی با اشاره به اینکه در مرحله اول ما در این نقش باید مردم روستا نجات دهیم، افزود: در مرحله دوم این مدافع حرم به قرارگاه داعش حمله و آن‌ها را به درک واصل می‌کند.

رضایی بیان کرد: آقایان رضا شعبانی و رسول قوامی در ایجاد این پروژه با بنده همکاری کردند و سعی کردیم این پروژه را در ۴۸ ساعت ببندیم و این بازی با موتور بازی یونیتی ساخته‌شده است.

وی بابیان اینکه بازی سبک استراتژیک هم‌زمان است و پیاده‌سازی این سبک ازلحاظ فنی دشواری‌های خاص خود را دارد و کمتر کسی برای ساختن بازی سمت چنین سبکی می‌رود، تصریح کرد: این سبک بازی برای چنین موضوعی که مطرح شد، مناسب است و داوران مسابقه تولید محتوای دیجیتال بسیج از بازی خوششان آمده بود.

مدیر پروژه بازی «نبرد تدمر» ادامه داد: بازی ما تفاوت چندانی با تیم اول و دوم نداشت و طبق نمرات داده‌شده ازنظر فنی بالاترین رتبه را در بین گروه‌های شرکت‌کننده گرفت اما با اختلاف چند امتیاز رتبه سوم را کسب کردیم.

وی با اشاره به اینکه پروسه ساخت بازی یک کار پرهزینه و سختی است و بازی ساخته‌شده، نسخه اصلی نیست، گفت: می‌خواهیم ایده خود را در رابطه با این بازی گسترش دهیم و داستان را کامل‌تر کنیم و زمان بیشتری را برای ساخت پروژه بگذاریم که ازلحاظ محتوایی و کیفیت به سطح بالایی برسد، قطعاً نیازمند بودجه خواهد بود.

رضایی اضافه کرد: زمانی که تأمین مالی شویم، قطعاً نسخه اول این بازی را می‌سازیم و اگر هم موردحمایت کاربران ایرانی قرار گرفت، در آینده نسخه‌های جدیدی خواهیم داشت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار