خبرهای داغ:
امام جمعه شاهرود با تشکر از حضور مردم استقبال از ریاست جمهور گفت: باید در زمینه هدر رفت آب به اصلاح شبکه های انتقال آب توجه شود که آسیب به بیت المال است.
کد خبر: ۹۰۸۶۵۸۵
|
۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام والمسلمین عباس امینی در جلسه شورای اداری شهرستان شاهرود با خسته نباشید و تشکر از استقبال مردم از رئیس جمهور گفت: امیدواریم این سفر اثرات خوبی داشته باشد.
وی افزود: در این چند دهه سرمایه گذاری در بخش آب نداشته ایم یا به نتیجه نرسیده است و امیدواریم در این سفر خیرات و برکاتی در بخش آب داشته باشد.
امام جمعه شاهرود خاطر نشان کرد: ما هر چقدر آب تولید کنیم شبکه‌های شهر و روستا سالم نیست و حدود ۲۰ درصد پرت آب داریم و با این زحمات آب تامین شود.
وی تصریح کرد: آب در شبکه مصرف هدر برود هر چند هزینه دارد، اما گام به گام برای اصلاح شبکه هم کمک کند و هدر رفت آب ضرر بیت المال است.
وی با اشاره به برق گفت: در طرود معادنی است که مشکل برق دارند که اگر بتوان مشکل را حل کنند در زمینه اشتغال کمک شایانی است.
امام جمعه شاهرود ادامه داد: سفر ریاست جمهوری و از هدیه به مردم و مرز هوایی و بین المللی کردن فرودگاه اعلام تشکر داریم و از وزیر توقع داریم تشکر ما را ابلاغ به هیئت دولت و ریاست جمهوری بفرمایند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها