مسئول عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه تربت حیدریه در گفت‌وگو با «بسیج»:

ترویج فرهنگ قرآن در جامعه، راهکار مقابله با هجمه فرهنگی استکبار است

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه تربت حیدریه گفت: امروز در جنگ تمام عیار دشمن هستیم لذا برای مقابله با هجمه‌های دشمن مستکبر باید فرهنگ ناب قرآنی در جامعه بیش از پیش گسترش یابد.
کد خبر: ۹۰۸۶۶۸۰
|
۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۵
سرهنگ دوم پاسدار رمضانعلی مرادی در گفت‌وگو باخبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی مطالبه‌گری قرآنی را از مهم‌ترین اولویت‌ها برشمرد و گفت: امروز در جنگ تمام عیار دشمن هستیم لذا برای مقابله با هجمه‌های دشمنان اسلام ناب محمدی (ص) باید فرهنگ قرآنی در جامعه بیش از پیش گسترش یابد.

وی افزود: با ترویج اصول و فرهنگ ارزشمند قرآنی در بین آحاد جامعه می‌توانیم در برابر تهدیدات و آسیب ها‌ی دشمن مقاومت کنیم و این مهم جزو وظایف و اولویت‌های بسیج بایستی قرار گیرد همانگونه که تا امروز نیز این مهم مورد توجه بوده است.

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه تربت حیدریه با بیان اینکه در تهاجم نرم و همه جانبه‌ دشمن هدف بنای فرهنگ ناب اسلامی جامعه است، خاطرنشان کرد: آگاهسازی اصولی و بصیرت افزایی اهداف دشمن مستکبر در خنثی کردن توطئه‌های دشمنان کلیدی است و در این بین افسران جنگ نرم بسیج وظیفه‌ای بس سنگین‌تر بر عهده دارند چراکه باید با ترویج فرهنگ قرآن به شبهات مطرح شده در جامعه از سوی دشمن پاسخ مناسب بدهند.

مرادی در ادامه با تاکید بر اینکه استقامت مردم در ۴۰ سال اخیر ایران اسلامی را به الگوی استقامت و پایداری در منطقه تبدیل کرده است، گفت: دشمنان از الگو شدن ایران برای کشور‌های جهان واهمه دارند لذا درصدد هستند تا با سیاه‌نمایی و هدف قراردادن ارزش‌های اسلامی نظام جمهوری اسلامی ایران را تضعیف کنند.

وی در پایان با اشاره به اینکه حل مشکلات اقتصادی با عمل به دستورات قرآنی ممکن خواهد شد، تصریح کرد: قرآن کریم برای همه مراحل زندگی انسان از همان بدو تولد تا لحظه مرگ دارای برنامه بوده و افراد می‌توانند با عمل به فرامین قرآنی راه سعادت را بپیمانند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها