ویژه برنامه 16 آذر که با حضور رئیس جمهور در دانشگاه علوم پزشکی سمنان برگزار شد، مانند سال‌های گذشته حواشی زیادی را به دنبال داشت.
کد خبر: ۹۰۸۶۶۸۶
|
۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، ویژه برنامه 16 آذر که با حضور رئیس جمهور در دانشگاه علوم پزشکی سمنان برگزار شد، مانند سال‌های گذشته حواشی زیادی را به دنبال داشت.

 

برهمین اساس ندادن تربیون به برخی از اتحادیه‌ها و تشکل‌های دانشجویی اعتراض آنها را در پی داشت.

 

* تربیون ندادن به بزرگترین اتحادیه دانشجویی کشور در مراسم ویژه روز دانشجو

حامد عبیری عضو شورای مرکزی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان  هم ضمن انتقاد از حذف نماینده این اتحادیه در مراسم گفت: عملکرد دولت موجب شده روحانی کمتر در معرض انتقادات قرار گرفته و کمتر پاسخگوی جوانان باشد و به همین منظور به بزرگترین اتحادیه دانشجویی کشور به بهانه واهی تریبون نداده است.

* تلاش  برای حذف تشکل عدالتخواه در مراسم 16 آذر ذبح عقیده است

محمدحسین صبوری دبیر جنبش عدالتخواه دانشجویی در همین رابطه به مهندسی برنامه 16 آذر توسط دولت انتقاد کرد و با اشاره به حذف نماینده جنبش عدالتخواه دانشجویی از لیست سخنرانان روز دانشجو در حضور روحانی تاکید کرد: تلاش مسئولان دانشگاه برای حذف تشکل عدالتخواه ذبح عقیده است.

* دولت در گشودن قفل‌های سیاسی و اقتصادی ناکام بوده است

نماینده بسیج دانشجویی هم که در مراسم روز دانشجو حضور داشت طی سخنانی خطاب به روحانی افزود: آقای رئیس‌جمهور؛ دولت شما در گشودن بسیاری از قفل‌های سیاسی و اقتصادی ناکام بوده است.

وی ادامه داد: آقای روحانی تفکرات شما بلایی بر سر اقتصاد کشور آورد که جنگ جهانی نیز نتوانست!

* تحریم سخنرانی روحانی توسط تشکل‌های دانشجویی اصلاح‌طلب

گفتنی است مراسم امروز توسط تشکل‌های درخواست کننده اتحادیه دانشجویان متحد در استان سمنان هم تحریم شد.

 

این طیف از تشکل‌های دانشجویی اصلاح طلب در همین خصوص انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی شاهرود و انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه دامغان هم بیانیه مشترکی منشتر کردند.

همچنین برخی دانشجویان در زمان حضور رئیس جمهور با برگزاری تجمعی نسبت به عملکرد دولت انتقاد کردند.

ارسال نظرات