فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: در حال حاضر به جرئت می‌توانیم بگوییم در مقابل هر نوع تهدیدی مقابله خواهیم کرد.
کد خبر: ۹۰۸۶۶۹۶
|
۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج،  امیر سرتیپ کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش، با حضور در تیپ 377 شهید سرلشکر پرویز حبرانی  در شمال شرق کشور، از بخش‌های مختلف این تیپ بازدید کرد.

وی در جمع فرماندهان و کارکنان تیپ 377 گفت: اصول فرماندهی در نیروی زمینی ارتش بر 3 اصل مهم، «ولایتمداری»، «عدالت‌محوری» و «شایسته‌سالاری» استوار است و ما تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا با اجرای این سه اصل، به اهدافی که ترسیم کرده‌ایم، دست پیدا کنیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش تأکید کرد: ارتقای آمادگی رزمی و بهبود وضع معیشتی از جمله اوامر فرماندهی معظم کل قوا در حکم انتصاب بنده بود که در این زمینه نیروی زمینی ارتش گام‌های مؤثری را با حمایت‌های فرمانده کل ارتش برداشته است.

بیشتر بخوانید

امیر حیدری با بیان اینکه تحرک و چابکی از ویژگی‌های نیروی زمینی ارتش است، افزود: از دیگر منویات و تدابیر فرماندهی معظم کل قوا، ارتقا تحرک و کارآمدی یگان‌ها است، در این حوزه ما تلاش کردیم با توانمندی متخصصین داخلی، جهاد خودکفایی و با همکاری صنعت دفاعی کشور تجهیزات و سلاح‌های خود را به‌روز کرده و در حال حاضر به جرئت می‌توانیم بگوییم در مقابل هر نوع تهدیدی مقابله خواهیم کرد.

وی تأکید کرد: یکی از برنامه‌ها و طرح‌های ما ارتقاء و منزلت اجتماعی کارکنان است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش خاطرنشان کرد: در حال حاضر با ارتقاء تحرک و کارآمدی یکا‌ن‌ها، قدرت تهاجم آن‌ها افزایش یافته است.

گفتنی است، فرمانده نیروی زمینی ارتش دیدارهایی جداگانه با خانواده‌های معظم شهدا، صعب‌العلاج و همچنین دیدارهای چهره به چهره با تمامی کارکنان تیپ 377 داشته و دستورات لازم را برای برطرف‌سازی مشکلات صادر کرد.

ارسال نظرات