خبرهای داغ:
فرمانده سپاه چاراویماق از اعزام 80 دانش آموز پسر مدارس این شهرستان به مناطق عملیاتی شمال غرب خبر داد.
کد خبر: ۹۰۸۶۷۲۱
|
۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۰

علی داستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، افزود: این کاروان فرهنگی دانش آموزی اعضای پایگاههای بسیج شهری و روستایی این شهرستان هستند که در قالب اردویی 2 روزه به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس اعزام شد.
وی ادامه داد: این کاروان با 2 دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی اعزام شده و تعدادی از رزمندگان دوران دفاع مقدس شهرستان به عنوان راوی، مربی، سرپرست و روحانی آنها را در طول بازدید همراهی می کنند.
داستان اضافه کرد: کاروان راهیان نور، حرکتی فرهنگی و اجتماعی است و مشارکت در اعزام این کاروان ها نیازمند مشارکت دستگاه ها، ادارات و نهادهاست .
وی گفت: امنیت و اقتدار امروز کشور به واسطه جانفشانی‌ ها و ایثارگری‌ های رزمندگان و شهدا حاصل شده و برگزاری این اردوها می ‌تواند راهکاری برای ترویج فرهنگ مقاومت و روحیه بسیجی به عنوان ضامن بقای نظام اسلامی باشد.
داستان خاطرنشان کرد: در کنار بازدید از مناطق عملیاتی جنوب برنامه های مختلف فرهنگی و آموزشی برای دانش آموزان در نظر گرفته شده است.
وی بر اهمیت نقش اردوی راهیان نور در میان دانش آموزان تأکید کرد و افزود: هدف از اعزام کاروان ‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی، ترویج فرهنگ مقاومت و حفظ روحیه ایثار و همچنین تشریح ارزش های دفاع مقدس است.

ارسال نظرات