خبرهای داغ:
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان قم مطرح کرد:
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان قم از راهیان نور به عنوان مهمترین کار فرهنگی برای تربیت دانش اموزان با رویکرد معنوی، اخلاقی وانقلابی سخن گفت.
کد خبر: ۹۰۸۶۷۵۰
|
۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۰۱:۴۶
نقش راهیان نور در تربیت معنوی، اخلاقی و انقلابی دانش آموزان
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، همایش تجلیل از خادمین اردوی راهیان نور دانش آموزان در سال ۱۳۹۶ پیش از ظهر دیروز با حضور سرهنگ احمد بیطرفان معاون هماهنگ کننده سپاه علی بن ابیطالب (ع)، ناصر حمزه‌ای معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان قم، ابوالفضل قدیری مسئول اردو‌های راهیان نور سپاه حضرت علی بن ابیطالب (ع)، پورمحمدیان رئیس سازمان دانش آموزی و مدیران نواحی و مناطق و جمعی از مدیران آموزشگاه‌های متوسطه آموزش و پرورش استان قم در کانون فرهنگی حضرت مریم برگزار شد.

حمزه‌ای در آغاز این برنامه ضمن تاکید بر اهمیت تاثیر گذاری این اردو در دانش آموزان افزود:این حرکت عظیم فرهنگی فقط یک اردوی گردشی نیست بلکه مسیری است برای جستجوی طریق سعادت که شهدای دفاع مقدس پیشتر آن را یافته و برای دیگران علامت گذاری کردند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش تصریح کرد: راهیان نور، روشنی بخش بصیرت و شفابخش قلب‌ها و اگاهی بخش از تاریخ ماندگار قهرمانان این کشور برای حفاظت از آرمان و اهداف انقلاب اسلامی و پاسداری از حدود و ثغور مرز‌های کشور عزیزمان ایران است.

وی بابیان این که در سال ۹۷ برای حضور ۶۰۰۰ نفر از دانش آموزان متوسطه دوم برنامه ریزی شده است گفت: اولین کاروان اعزامی در ۲۶ آبان آغاز خواهد شد و هم چنین در خصوص کیفیت بخشی مسائل فرهنگی، تربیتی، رعایت دستورالعمل اردویی، ایجاد نظم و انضباط اجتماعی، ساماندهی و تقسیم ماموریت‌ها و مسئولیت پذیری افراد در خصوص دانش آموزان و دیگر مسائل تذکراتی به عوامل اجرایی دادند.

بیطرفان و قدیری نیز با بیان اهمیت راهیان نور و نحوه خدمات سپاه پاسداران در دوره دو روزه بازدید از مناطق عملیاتی تذکراتی داده و به سوالات حاضرین پاسخ دادند.

خاطر نشان می‌شود: در پایان از ۱۵۰ مدیر و عوامل اجرایی موفق در اجرای اردوی راهیان نور سال ۹۷ تجلیل و تقدیر به عمل امد.

افتتاحیه اردوی راهیان نور استان قم
ارسال نظرات
پر بیننده ها