به همت سپاه پاسداران:

عملیات اجرایی سه پروژه روستایی در جاسک آغاز شد

فرمانده نیروی دریایی سپاه امامت جاسک گفت: سه پروژه عمرانی روستایی از سوی پایگاه مستقل امامت نیروی دریایی سپاه این شهرستان در روستای بحل جاسک با اعتباری به مبلغ 21 میلیارد ریال آغاز شد.
کد خبر: ۹۰۸۶۷۸۶
|
۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان ، فرمانده نیروی دریایی سپاه امامت جاسک، علمیات اجرایی سه پروژه را در روستای بحل بخش مرکزی جاسک در شرق استان هرمزگان آغاز کرد.

 تیمور پایداره، در آغاز عملیات ساخت این پروژه‌ها اظهارداشت: اجرای پروژه‌های یادشده با همکاری کارگاه شهید توحیدی و مهندسی صافات مستقر در این منطقه آغاز شد.

وی، با اشاره به این‌که در حال حاضر راه ، آب و برق یکی از نیازهای مهم  مردم این روستا محسوب می‌شود، افزود: به برکت نظام جمهوری اسلامی و تلاش‌های سپاه پاسداران در جهت محرومیت‌زدایی در روستاهای این منطقه و همچنین با تکمیل طرح‌های یاد شده در روستای مذکور بارقه‌ای از امید در دل مردم روشن کرده است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه امامت جاس، ادامه داد: این پروژه‌ها در حوزه راهسازی؛ آسفالت روستای بحل به اسکله صیادی، بندری؛ روشنایی محوطه اسکله صیادی، عمرانی؛ اجرای طرح آب و برق روستا است.

وی، افزود: پروژه‌های فوق‌الذکر با اعتباری به مبلغ 21 میلیارد ریال از امروز اجرایی شده که پیش بینی می‌شود در آینده‌ای نزدیک تکمیل و افتتاح شود.

به گفته پایداره، در همین راستا تامین آب موردنیاز در این شهرستان به‌وسیله عملیات اجرایی سد پرکوه که نزدیک به 10 سال مطالعه شده بود در دستورکار قرار گرفته است.

وی، یادآور شد: از جمله خدمات مهم نیروی دریایی سپاه طی سه سال اخیر در شهرستان جاسک، راه‌اندازی درمانگاه شبانه‌روزی و تخصصی شهید روشنی است که به  مردم این شهرستان خدمت‌رسانی می‌کند.

گفتنی است، شهرستان جاسک فاصله بسیار طولانی با مرکز استان داشته و روستاهای جاسک نماد محرومیت و فقر بسر می‌برند و یکی از اولویت سپاه، زدودن فقر و محرومیت از چهره روستاهای محروم می‌باشد، این شهرستان با 60 هزار نفر جمعیت در 310 کیلومتری شرق بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار