امام جمعه اردبیل گفت: تربیت نسل جدید با آموزه‌های دینی و قرآنی یک اولویت اساسی و ضروری در جامعه است چرا که رسیدن به معنویت و قدسیت در جامعه نیازمند ترویج باحث هدایتی و تربیت نخبگان قرآنی در جامعه می باشد.
کد خبر: ۹۰۸۶۷۹۲
|
۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۴

تربیت نسل جدید با آموزه‌های دینی و قرآنی یک اولویت اساسی  در جامعه است

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، آیت‌الله سید حسن عاملی در بازدید از مؤسسه قرآنی نورمبین اردبیل اظهار داشت: جامعه آرمانی با حد اعلی رساندن مکتب‌های قرآنی به وجود می‌آید که تربیت نیروهای انسانی متعهد در این زمینه از محورهای اساسی محسوب می‌شود و در این زمینه باید برنامه‌ریزی‌های مناسبی داشته باشیم.

وی بیان کرد: تربیت نسل جدید با آموزه‌های دینی و قرآنی یک اولویت اساسی و ضروری در جامعه است چرا که رسیدن به معنویت و قدسیت در جامعه نیازمند ترویج باحث هدایتی و تربیت نخبگان قرآنی در جامعه می باشد که اهمیت به این موضوع در جامعه به عنوان یک اولویت اساسی و مهم باید مبنای کار قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل با اشاره به اهمیت حمایت از موسسات قرآنی در استان نیز گفت: در این زمینه نیز نباید هیچ کوتاهی انجام داده شود چرا که اهمیت به توسعه برنامه‌های قرآنی یک امر مهم و اساسی در جامعه است که باید مورد توجه واقع شود و در این زمینه بهره‌گیری از افکار و فتار متاثر از تعالیم قرآنی امری مهم و اساسی است.

عاملی بیان کرد: حمایت از طرح‌های فرهنگی، قرآنی و پژوهشی نیز باید مورد توجه واقع شود تا بتوانیم خروجی مورد انتظار را در تربیت افرادی برجسته و شاخص به دست آوریم و با تداوم برنامه‌های معنوی و قرآنی از هر گونه خطا و اشتباهی که می‌تواند جامعه را در معرض افزایش آسیب‌های اجتماعی قرار دهند مصون بمانیم.

سید ناصر اسحاقی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل نیز در این بازدید اظهار کرد: حمایت از برگزاری کلاس‌ها و برنامه‌های آموزشی و پژوهشی برای افزایش انگیزه در بین افراد یک اولویت اساسی است که باید مورد توجه واقع شود تا بتوانیم با معرفی فضاهای آموزشی وپژوهشی انگیزه را در بین عموم مردم ایجاد کنیم.

ارسال نظرات