خبرهای داغ:
رئیس بنیاد شهید وامور ایثارگران قاینات گفت: دیدار با والدین شهدا، همسران و فرزندان شهدا و ایثارگران تجلیل از صبر و ایثار ملتی قهرمان و ایستاده در پای ارزش های انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۹۰۸۶۸۱۹
|
۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، رئیس بنیاد شهید وامور ایثارگران قاینات ، بخشدار نیم بلوک و معاون حوزه شهید باهنر خضری دشت بیاض  امروز بمناسبت کنگره 2هزار شهید استان خراسان جنوبی  به دیدار و عیادت مادر شهید داوودی در خضری دشت بیاض رفتند.

حجت الاسلام والمسلمین خداشناس رئیس بنیاد شهید وامور ایثارگران قاینات در این دیدار اظهار کرد: شهیدان پشتوانه های اصلی انقلاب اسلامی ایران هستند و انقلاب با حضور آگاهانه آنان و رهبری مدبرانه امام خمینی(ره) به پیروزی رسید.

وی با بیان اینکه امروز آرامشی که بر سراسر میهن عزیز اسلامی مان سایه افکنده از برکت خون شهیدان انقلاب و جان بر کفان آن دوران است، افزود: راه شهادت همچنان باز است و هنوز می بینیم که جوانان پاک این میهن برای حفظ این کشور جان خود را فدا می کنند.

رئیس بنیاد شهید وامور ایثارگران قاینات سپاس و قدردانی و تجلیل و تکریم از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران را تجلیل از ارزش ها دانست و تصریح کرد: خانواده های شهدا ولی نعمتان جامعه اسلامی هستند و دیدار با آنها و حمایت ایشان و دیدن صبر و ایثار ایشان مایه دلگرمی مسئولان است.

وی دیدار با خانواده های شهدا را موجب ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و زنده نگه داشتن یاد و راه شهدا دانست و عنوان کرد: دیدار با والدین شهدا، همسران و فرزندان شهدا و ایثارگران تجلیل از صبر و ایثار ملتی قهرمان و ایستاده در پای ارزش های انقلاب اسلامی است.

مسئولان از خانواده های شهدا در خضری دشت بیاض ، مزد اباد، بسکاباد، کرغند ، کلاته سری، نوغاب، فضل اباد وخشکان دیدار و از انها تجلیل کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها