خبرهای داغ:
عضو تیم ملی تیراندازی جانبازان و معلولین مدال هایش به آستان قدس رضوی اهدا کرد و گفت: از کودکی با عشق خدمت به ائمه بزرگ شدم.
کد خبر: ۹۰۸۶۸۸۱
|
۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج،  سمیرا ارم ملی پوش شیرازی تیم تپانچه جانبازان و معلولین که با یک نشان نقره از رقابت های پاراآسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا بازگشت، در کارنامه ورزشی خود دو نشان طلای انفرادی و تیمی از مسابقات جهانی کرواسی نیز دارد که در اقدامی ارزشمند این دو مدال را، به آستان قدس رضوی و موزه شاهچراغ اهدا کرد.

 

ارم در این باره اظهار داشت: مسابقات کرواسی ۲۰۱۵ اولین حضورم در رقابت های جهانی بود که در آن موفق به کسب ۲ طلا در بخش انفرادی و تیمی تپانچه بادی ۱۰ متر شدم که در بازگشت از آن رقابت ها، یکی از مدال هایم را به شاهچراغ برادر امام رضا (ع) در شیراز، اهدا کردم.

 

وی در خصوص اهدای دومین مدال طلای خود به آستان قدس رضوی افزود: ارزشمندترین مدالم را تقدیم به امام رضا(ع) کردم چراکه از کودکی با عشق به ائمه بزرگ شدم و آرزو داشتم که خادم امام رضا(ع) باشم.

ارم در پایان خاطرنشان کرد: من از چهار سال پیش تیراندازی را شروع کردم و راه طولانی در پیش دارم که امیدوارم در این مسیر به لطف خدا روز به روز رشد و  پیشرفت داشته باشم.

منبع: مشرق
ارسال نظرات
پر بیننده ها