مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: دشمن به دنبال ایجاد خدشه وارد کردن به نظام پاک جمهوری اسلامی است، اما با درایت جوانان هوشیار بسیجی دشمن نه تنها نمی‌تواند آسیبی به انقلاب برساند بلکه با پیشرفت در حوزه‌های مختلف نام ایران و ایرانی لرزه بر تن دشمنان این نظام و این انقلاب انداخته است.
کد خبر: ۹۰۸۶۹۲۰
|
۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۹

حجت الاسلام علی نقی طهرانی زاده، نماینده ولی فقیه در سپاه سلمان استان  سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان، گفت: دشمن به دنبال ایجاد خدشه وارد کردن به نظام پاک جمهوری اسلامی است، اما با درایت جوانان هوشمند و هوشیار بسیجی دشمن نه تنها نمی‌تواند آسیبی به انقلاب برساند بلکه با پیشرفت در حوزه‌های مختلف نام ایران و ایرانی لرزه بر تن دشمنان این نظام و این انقلاب انداخته است .

وی افزود: از همان آغاز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، دنیای غرب از راهبردها، فنون و شگرد‌های متنوع و متعددی بهره جست تا هم از گسترش دامنه­ نفوذ انقلاب در بین ملل دیگر جلوگیری کند، و هم زمینه را برای سلب هویت اسلامی و انقلابی قشر‌های مختلف، به­ ویژه قشر جوان، و مسخ باور‌ها و ارزش­های بنیادی جامعه مهیا سازد، برای تحقق هدف اخیر، به ویژه در سال­های پس از پایان تهاجم نظامی عراق، با برخورداری از حمایت غرب، از روش پراثری به نام «تهاجم فرهنگی» سود جست.
 
حجت الاسلام طهرانی زاداه ادامه داد: نیروی مقاومت بسیج  با فعالیت­ها و اقدامات فرهنگی و آموزشی خود به مقابله با تهاجم فرهنگی غرب پرداخته است، این نیرو، برای مقابله با تهاجم فرهنگی از راهبردها، فنون و روش­های مختلفی، از جمله راهبرد‌ها و فنون مورد استفاده بسیج می­ توان به راهبرد‌های «ایمن سازی»، «مبارزه مستقیم فرهنگی» و «ترویج اندیشه ­های نو»، و از میان فنون، به «تقویت بنیه فرهنگی»، «رعایت بهداشت فرهنگی»، «تقویت عزت نفس و خودباوری»، «غنی ­ساختن اوقات فراغت»، و «ممانعت از ترویج ابزار‌های ضد­فرهنگی» اشاره نمود.
 
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: امت مبارز و مسلمان ایران بسیح را نباید تنها در نقطه دفاع مقدس بررسی کنند بلکه باید بسیج را از لحظه شروع انقلاب در کف انقلاب ببینند، چون بسیجی‌ها میدان داران این انقلاب بوده اند و از ابتدای انقلاب تاکنون در میدان‌های مختلف فرهنگی اجتماعی سیاسی و... افتخار آفرینی کرده اند .

این مسئول بیان کرد: بی دلیل نیست که امروز ۲۲ قشر بسیج تشکیل شده و این حاکی از این است که بسیج در جبهه‌ها و در زمینه‌های مختلف به دنبال این است که دست مردم را بگیرد و سر سفره انقلاب بنشاند تا به لطف و یاری خداوند متعال این انقلاب به انقلاب حضرت قائم(عج) متصل شود.
ارسال نظرات