رئیس دفتر رئیس جمهور سابق، در دادگاه تجدید نظر حاضر نشد و دادگاه با حضور وکلا برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۸۶۹۲۱
|
۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، جلسه دادگاه تجدیدنظر اسفندیار رحیم مشایی رئیس دفتر رئیس جمهور سابق صبح چهارشنبه ۱۴ آذر در شعبه ۳۶ تجدیدنظر دادگاه انقلاب به ریاست قاضی زرگر و مستشاران شعبه برگزار شد.

با وجود اعلام قبلی و ابلاغ وقت دادگاه، متهم پرونده از حضور در جلسه محکمه خودداری کرد اما وکلای وی در این جلسه حضور یافتند و به دفاع از اتهامات مشایی پرداختند.

پس از اظهارات وکلای متهم و ادعای آنها مبنی بر سابقه مطلوب رحیم مشایی در دفاع از نظام جمهوری اسلامی، قاضی زرگر طی سخنان کوتاهی خطاب به وکلای متهم گفت: همکاری امری یک طرفه نیست و باید همه طرف‌ها در این امر معاونت داشته باشند؛ فردی که در نظام اسلامی زندگی می‌کند برای همکاری با نظام تکلیف و وظیفه‌ای مضاعف دارد اما وقتی در مقابل نظام می‌ایستد و یک حکم قانونی را آتش می‌زند این برای هرکسی که وجدان دارد آشکار می‌کند که مسئله چیز دیگری است و همکاری نیست بلکه درگیری است و این درگیری باعث کشمکش می‌شود.

قاضی زرگر پس از استماع دفاعیات وکلای متهم و ارائه لایحه دفاعیه اعلام کرد: با توجه به اظهارات وکلای متهم و دریافت لایحه دفاعیه ختم جلسه را اعلام می‌کنیم و امیدواریم که در وقت مقتضی حکم لازم صادر شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها