خبرهای داغ:
مسوول سیاسی سپاه بوئین زهرا و استاد دانشگاه تبیین کرد: باید اصالت علم به دانشگاه بازگردد. دریافت مدرک مهم نیست بلکه افراد باید از علم خود به اندیشه خلاق برسند.
کد خبر: ۹۰۸۶۹۲۴
|
۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۴

امیری نژاد مسوول سیاسی سپاه امام حسین(ع) بوئین زهرا و استاد دانشگاه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین در آستانه روز دانشجو با تاکید بر اینکه به گفته رهبر انقلاب دانشجو باید مطالبه گر باشد و از سیاسی کاری و سیاست زدگی فاصله بگیرد اظهار کرد: دانشگاه محل شکل گیری شخصیت جوان است، اگر توانستیم در دانشگاه دانشجویی مناسب با ترازهای مورد نیاز پرورش دهیم می توانیم امیدوار باشیم که مملکت خود را ساخته ایم.
وی ادامه داد: دانشجو پل ارتباطی جامعه با مراکز علمی کشور است ، او باید مشکلات اجتماع را رصد کند و برای رفع مشکلات راهکاری علمی بیابد.
امیری نژد تبیین کرد: مطالبه گری پرچم دانشجو است، دانشجو باید بتواند با قدرت علم به جامعه خود هدف ببخشد.
این استاد دنشگاه یادآور شد: متاسفانه برخی از دانشجویان با ورود به دانشگاه شخصیت اصلی خود را گم می کنند و گویی که در جریانی شناور باشند با شنیدن هر عقیده ای به آن سو کشیده می شوند.
وی اذعان کرد: انتظار می رود که دانشجویان بر اندیشه خود پایدار بمانند و دستخوش سیاست کاری سایرین نباشند.
امیری نژاد عنوان کرد: دانشجو مانند هر شخص دیگری در این جامعه باید به دنبال سیاست اصیل و انقلابی باشد، راه خود را با بهره بردن از رهنمون های رهبر انقلاب بیابد و در راهی که انتخاب می کند ثابت قدم باشد.
مسوول سیاسی سپاه شهرستان بوئین زهرا تصریح کرد: دانشگاه ها و رویه علم آموزی مانند گذشته نیست و می تواند گفت که کیفیت هر دوی این موضوعات نسبت به گذشته تاریخی خودشان تغییر یافته است.
وی گفت: باید اصالت علم به دانشگاه بازگردد. دریافت مدرک مهم نیست بلکه افراد باید از علم خود به اندیشه خلاق برسند.
این استاد دانشگاه با انتقاد از فراوانی بیش از حد دانشگاه ها ابراز کرد: وجود مراکز علمی به نوبه خود بسیار مورد نیاز است اما در برخی اوقات موضوعات ژئوپلتیک علمی و جغرافیایی در نظر گرفته نشده است و برای مثال در یک پهنای 15 کیلومتری 5 دانشگاه وجود دارد.
امیری نزاد در بخش پایانی این گفتوگو با اشاره به خاطره ای از دانشجویان خود گفت: با دانشجویان متفاوتی سرو کار داریم که همین امر باعث می شود گاهی به دانشجویان جدی ،شوخ طبع ،باهوش و خلاق و معمولی روبه روشویم.
در یکی از جلسات آزمون دانشجویی برای راهنمایی گرفتن سوال کرد که حدیث مطرح شده در امتحان از کدام یکی از ائمه است و من برای راهنمایی گفتم ایشان نوه پیامبر هستند(پاسخ امام حسین ع بود) و جالب اینکه در هنگام تصحیح برگه های امتحان دیدم که در پاسخ نامه خود جواب را " نوه پیامر" ذکر کرده اند!
1004/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها