مصطفی برزگر
نماینده مردم استان ایلام در مجلس خبرگان:
آیت اله سعیدی گفت : ما باید فضای مجازی را بومی کنیم و اجازه ندهیم که فرهنگ و مبانی دینی ما را نابود کند و اطلاعات غلط را در اختیار مردم قرار دهدو با بومی شدن فضای مجازی ، می توان جلوی بسیاری از آسیب های آن را گرفت.
کد خبر: ۹۰۸۶۹۳۷
|
۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، آیت اله سعیدی ، نماینده مردم استان ایلام در مجلس خبرگان ، در نشست مجمع بسیجیان استان ایلام ، گفت: امروز به لطف ولایت فقیه ، شعیه در جهان شناخته شده است و عظمت دارد و تمام جهانیان از اعتبار و اقتدار شیعه باخبر هستند.

وی بیان داشت: امروز در دنیای اسلام ، بیانات مقام معظم رهبری نقش سازنده و راهبردی دارد و این بیانات نتنها در جهان اسلام بلکه در سرتاسر جهان اهمیت و اعتبار دارد.

آیت اله سعیدی افزود: تمام کشور های استکباری جهان به این نتجیه رسیدند که  کشور سوریه رو نابود کنند ولی عظمت و اقتدار و قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی به آنها اجازه نداد و با تمام توان در برابر انها ایستادگی کرد و این قدرت و ایستادگی از برکت ولایت فقیه است.

نماینده مردم استان ایلام در مجلس خبرگان اظهار کرد: بسیجیان با تمام توان خود پیشتیبان ولایت فقیه هستند و تا پای جان از ولایت پشتیبانی می  کنند و اجازه نخواهند داد نظام مقدس جمهوری اسلامی در برابر ظالمان آسیب ببیند.

وی ادامه داد: ما نباید به کشورهای غربی و آمریکا اعتماد کنیم ، چرا که آنها به دنبال نابودی نظام هستند و اصل نظام را نشانه رفته اند ولی به لطف خدا و وجود مقام معظم رهبری ، با شکست روبه رو شده اند.

آیت اله سعیدی بیان داشت: ما باید غیرت دینی داشته باشیم و در مسائل دینی و تعصبات دین ، بسیج باید غیرتمندانه وارد شود اجازه ندهد اصول و مبانی دین بی ارزش شود.

وی ادامه داد: امروز متاسفانه در فضای مجازی به اعتقادات ما ضربه وارد می کنند و مبانی و اصول دینی را بی ارزش جلوه می دهند .

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان ، اظهار داشت: در کشورهای دیگر برای حفاظت از فرهنگ و اعتقادات خود ،  برای استفاده از فضای مجازی چارچوب و قوانینی را تدوین کرده اند.

وی تصریح کرد: بیشترین شبهات دینی ، اعتقادی و فساد های اخلاقی که ذهن ها را تحت تاثیر خود قرار می دهد در فضای مجازی یافت می شود و ما باید اجازه ندهیم جوانان ما بیشتر از این تحت تاثیر این فضای آلوده قرار بگیرند.

آیت اله سعیدی گفت : ما باید فضای مجازی را بومی کنیم و اجازه ندهیم که فرهنگ و مبانی دینی ما را نابود کند و اطلاعات غلط را در اختیار مردم قرار دهدو با بومی شدن فضای مجازی ، می توان جلوی بسیاری از آسیب های آن را گرفت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار