سید ساجد یعقوبی
رئیس اداره عقیدتی ‌سیاسی نیروی زمینی ارتش؛
رئیس اداره عقیدتی ‌سیاسی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: مسابقات نهایی قرآن کریم ارتش دی ماه در تهران برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۰۸۶۹۵۰
|
۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۶
مسابقات نهایی قرآن کریم ارتش در تهران برگزار می‌شود‌
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حجت‌الاسلام عباس ابوالحسنی پیش از ظهر امروز در مراسم اختتامیه سی و هشمتین دوره قرآن کریم نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران به میزبانی اردبیل اظهار داشت: این دوره از مسابقات به میزبانی تیپ ۴۰ متحرک هجومی ارتش به میزبانی اردبیل برگزار شد و از سطح بالایی برخوردار بود و قاریان وحافظان ممتاز کشوری حضور داشتند.

وی با اشاره به این که در مسابقات قرآن کریم نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران ۲۸۰ از یگان‌های مختلف حضور داشتند بیان کرد: این افراد از مسابقات ۵ منطقه انتخاب شده‌اند و در این مسابقات حضور یافتند.

رئیس اداره عقیدتی، سیاسی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: پس از پایان مسابقات قرآن نیروی زمینی ارتش ۹۰ نفر انتخاب شدند و به مرحله نهایی مسابقات قرآن کریم که دی ماه در تهران برگزار می‌شود راه یافتند.

ابوالحسنی اظهار کرد: امسال مسابقات قرآن کریم در اردبیل از سطح بالایی برخوردار بود و در رشته‌های قرائت، ترتیل، تحقیق، اذان، مفاهیم و حفظ قرآن کریم برگزار شد و امسال حفظ یک جزو قرآن کریم نیز به این دوره از مسابقات افزوه شد.

فرمانده تیپ ۴۰ متحرک ارتش اردبیل با اشاره به میزبانی شایسته اردبیل در این دوره از مسابقات اظهار کرد: این مسابقات در سطح عالی برگزار شد و رضایت شرکت کنندگان را به دنبال داشت.

سرهنگ کریم چشک از برنامه‌ریزی برای تدوام مسابقات قرآن کریم در بین کارکنان ارتش در اردبیل خبر داد و افزود: در این زمینه برنامه‌ریزی‌های لازم انجام یافته و اولویت ما ارج نهادن به برنامه‌های قرآنی و فرهنگی است.

وی بیان کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران به مقتدرترین ارتش دنیا تبدیل شده و در سایه درایت‌های مقام معظم رهبری و اقتدار نیرو‌های مسلح امنیت کشورمان مثال‌زدنی است.

در پایان این مراسم از نفرات برتر سی و هشمتین دوره مسابقات قرآن کریم نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی تجلیل به عمل آمد.
ارسال نظرات