نماینده، ولی فقیه در استان اردبیل گفت: دنیا روی ارتش جمهوری اسلامی ایران حساب ویژه‌ای باز کرده و ارتش جمهوری اسلامی ایران یک مدرسه و دانشگاه است که علاوه بر عرصه نظامی در عرصه‌های فرهنگی نیز پیشگام بوده است.
کد خبر: ۹۰۸۶۹۵۵
|
۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۰
ارتش جمهوری اسلامی ایران یک دانشگاه پیشگام دز عرصه‌های نظامی و فرهنگی است
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، آیت‌الله سیدحسن عاملی صبح امروز در مراسم اختتامیه قرآن کریم ارتش جمهوری اسلامی ایران در اردبیل اظهار داشت: ارتش جمهوری اسلامی ایران در سخت‌ترین لحظات خدمات سرنوشت‌سازی داشته و ما به این ارتش افتخار می‌کنیم و ما قدردان ارتش جمهوری اسلامی ایران هستیم.

وی با اشاره به این که روز به روز بر اقتدار ارتش جمهوری اسلامی ایران افزوده می‌شود افزود: در سایه اقتدار ارتش جمهوری اسلامی و نیرو‌های مسلح کشورمان به امنیت مثال‌زدنی دست یافته است.

عاملی تصریح کرد: دنیا روی ارتش جمهوری اسلامی ایران حساب ویژه‌ای باز کرده و ارتش جمهوری اسلامی ایران یک مدرسه و دانشگاه است که علاوه بر عرصه نظامی در عرصه‌های فرهنگی نیز پیشگام بوده است.

امام جمعه اردبیل اظهار کرد: استان اردبیل به خود افتخار می‌کند که میزبان قدوم قاریان و حافظان قرآن کریم از ارتش جمهوری اسلامی ایران است و از این که مسابقات به صورت باشکوه برگزار شد خوشحالیم و از مسئولان برگزاری این مسابقات و تیپ ۴۰ متحرک ارتش جمهوری اسلامی ایران تشکر می‌کنم.

عاملی اظهار کرد: جای افتخار دارد که ارتش جمهوری اسلامی ایران روز به روز بر حافظان و قاریان قرآن کریم افزوده می‌شود و این یک امتیاز بزرگ است که فرهنگ قرآن کریم در بین سربازان ارتش جمهوری اسلامی ایران ترویج شده است.

وی تصریح کرد: از امتیازات ارتش جمهوری اسلامی ایران این است که به تکنولوژی‌های نوین دست یافته و با این تکنولوژی‌ها حرکت می‌کند و روز بو روز بر اقتدار و پیشرفت جمهوری اسلامی ایران افزوده می‌شود.
ارسال نظرات