خبرهای داغ:
رئیس سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه دولت طبق قانون به وظیفه خود عمل می کند، گفت: فردا (پانزدهم آذرماه) قرار است بودجه را به مجلس شورای اسلامی ارسال و در سازمان برنامه رونمایی کنیم.
کد خبر: ۹۰۸۶۹۷۸
|
۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه در حاشیه نشست هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: آنچه که بخش قابل توجه ارز سال آینده است، ۱۴ میلیارد دلار برای کالاهای اساسی، دارو و نهاده‌های کشاورزی با ارز ۴۲۰۰ تومان است و پیش بینی می شود که از طریق سامانه نیما عمل شود.

نوبخت گفت: اینها همه پیش بینی هایی است که هیچ کدام در بودجه لحاظ نمی شود اما برای محاسبات ما مبنا قرار میگیرد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه در خصوص ارقام بودجه سال ۹۸ اظهار داشت: همه این موارد را انشاءالله صبح فردا پانزدهم آذرماه که قرار است بودجه را به مجلس شورای اسلامی ارسال کنیم توضیح خواهم داد. هرچند نمایندگان محترم برای کاری مهمتر که آن سرکشی از حوزه های انتخابیه خودشان است تا ۱۰ روز آینده جلسه علنی در مجلس نخواهند داشت، دولت طبق قانون به وظیفه خود عمل می کند تا لایحه بودجه را در زمان تعیین شده به مجلس ارائه کند.

وی گفت: دولت با تلاش فراوانی که در این مدت داشت و جلسات متعددی چه در داخل دولت و چه در سازمان برنامه و بودجه صورت گرفت و در نهایت لایحه بودجه را در ۱۴ جلد تنظیم کرده است و انشاءالله فردا این لایحه را تقدیم مجلس خواهیم کرد و هر زمان جلسه رسمی مجلس آغاز شود، رئیس جمهور در مراسمی که برای ارائه بودجه برگزار خواهد شد، صحبت های خود را در این خصوص مطرح خواهند کرد.

نوبخت خبر داد: فردا در سازمان برنامه و بودجه از ۱۴ جلد لایحه بودجه رونمایی می شود و بنده به تفصیل آنجا در خصوص لایحه بودجه صحبت خواهم کرد.

منبع: مشرق
ارسال نظرات
پر بیننده ها