احمد درویشی
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه میناب:
حجت الاسلام محمد حسین رهنمای مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه میناب، گفت: ارتباط مستمر با قرآن کریم مسیر بینش و بصیرت را هموار می کند.
کد خبر: ۹۰۸۷۰۰۲
|
۱۵ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۸

 

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، حجت الاسلام محمد حسین رهنمای مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه میناب، درجمع بسیجیان مسجد صاحب الزمان (عج) بندزرک با اشاره به تاکید روایات مبنی بر تعلیم و قرائت قرآن گفت: ارتباط مستمر با قرآن و قرائت آن و دقت در معانی آن موجب می شود که در مشکلات به بن بست نخورده و راه روشن را کشف کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه میناب، با بیان اینکه تمسک به قرآن راه نجات و رسیدن به کمالات انسانی است گفت: در حقیقت قرآن نور روشنایی و فهم و درک را به انسان هدیه می دهد و انسان را در دست یابی به به راه های صحیح و الهی کمک می کند.

وی، اظهار داشت: قرآن فقط یک کتاب نیست بلکه راه روشنی است که اگر در آن مسیر قرار بگیریم گمراه نخواهیم شد و تاکید ائمه طاهرین مبنی بر قرائت روزانه 50 آیه نیز دلیل بر همین است که از این مسیر جدا نشویم.

حجت الاسلام محمد حسین رهنمای مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه میناب، اظهار داشت: بی بصیرتی و کج اندیشی در برخی افراد نشانه ارتباط ضعیف و یا عدم ارتباط عمیق با قرآن است.

ارسال نظرات