جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: کارگروه نظامی، امنیتی و بسیج با تدارک حداقل 800 برنامه محتوایی آمادگی کامل را دارد.
کد خبر: ۹۰۸۷۰۲۵
|
۱۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سرهنگ پاسدار محسن گلشن‌زاده جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی در جلسه شورای راهبری سیاست‌گذاری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب گفت: کارگروه نظامی، امنیتی و بسیج با تدارک حداقل 800 برنامه محتوایی آمادگی کامل را دارد که یکی از برنامه‌ها 200 موضوع سخنرانی در مراکز فرهنگی و مساجد است،البته هفته بسیج که به تازگی تمام شده است شاهد برگزاری سطح گسترده ای از برنامه ها در استان توسط اقشار مختلف بسیج بودیم.

وی افزود: همچنین یک کتاب 700 صفحه‌ای با پنج فصل در حوزه معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی تهیه شده است که زحمات زیادی برای آن انجام شده و سعی شده است معجزات 40 ساله انقلاب اسلامی در آن گنجانده شود.

سرهنگ گلشن زاده ادامه داد: پیشنهاد می‌شود یک کتاب جیبی با سخنان حضرت امام و حضرت آقا در نظر گرفته شود و این کتاب دربین مسئولان و مدیران توزیع شود که کار ارزشمندی به حساب می آید.

وی در ادامه تأکید کرد: تا پایان سال کنگره بزرگ 6 هزار و 200 امیر،سردار و شهید استان را داریم و هشت اجلاسیه بزرگ در استان برنامه ریزی شده است که برگزاری آنها در استان تقسیم بندی شده است که به عنوان مثال اجلاس کارگری توسط شهرستان ساوه و اجلاس سنگر سازان برعهده شهرستان فراهان گذاشته شده است.

جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی در پایان خاطر نشان کرد: سپاه و بسیج به عنوان سرباز انقلاب همیشه آماده دفاع از ارزش ها هستند و در میدان های نبرد حاضر به نقش آفرینی می باشد.

ارسال نظرات