معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر البرز از اعزام 16 کاروان‌ سلامت به مناطق محروم، طی سال جاری دراین استان خبر داد.
کد خبر: ۹۰۸۷۰۳۵
|
۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج  ، داود رجبی به مناسبت روز جهانی داوطلب در تشریح دستاوردها و اقدامات داوطلبان جمعیت هلال‌احمر استان البرز افزود: این کاروان ها با حضور در روستاهای استان خدمات بهداشتی درمانی رایگان ارائه کردند.

 اعزام 16 کاروان سلامت به روستاهای البرز

وی اضافه کرد: امسال برای 152 مددجو خدمات حمایتی شامل تهیه دارو، بستری و توانبخشی توسط هلال احمر البرز اعطا شده است. 

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر البرز گفت: هدف این جمعیت کمک به تأمین زندگی سالم و ایمن و ارتقاء سطح پوشش و دسترسی آسیب پذیرترین افراد جامعه به خدمات درمانی و توانبخشی با ارائه خدمات سلامت محور است. 

رجبی، حمایت از کرامت انسانی، ترویج فرهنگ و ارزش های انسان دوستانه و داوطلبانه را رسالت اصلی این نهاد دانست و افزود: کمک به افراد آسیب پذیر و آسیب دیده، کمک به بهبود وضعیت بیماران و رسیدگی به امور مددجویان در دستور کار حوزه داوطلبان قرار گرفته است. 

رجبی خاطرنشان کرد: برپایی چادرهای سلامت در مناسبت های اجتماعی مختلف، جمع آوری تجهیزات پزشکی برای تجهیز بانک امانات، ارائه خدمات درمانی توسط پزشکان داوطلب، اجرای طرح های ملی (همای رحمت، نیابت، کرامت، ارمغان مهر، پنجره های امید، حمایت ماندگار، فرشتگان رحمت) و اهدای سبدهای غذایی به نیازمندان از جمله خدمات بشردوستانه است که با همت و مشارکت داوطلبان و خیرین داوطلب در شعب و خانه های هلال استان البرز، در سال جاری انجام گرفته است. 

اکنون بیش از پنج هزار داوطلب فعال درحوزه معاونت داوطلبان جمعیت هلال احمر البرز فعال بوده که 737 نفر گروه مهارت، 434 نفر گروه هدایت و بقیه نفر گروه مشارکت هستند.

ارسال نظرات