فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی تاکید کرد:

استفاده از تجارب دوران دفاع مقدس در همه عرصه‌ها

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی تاکید کرد: دفاع مقدس دانشگاه بزرگی است که از فتوحات، ناکامی‌ها و حوادث این دوران باید در همه عرصه‌ها استفاده کرد.
کد خبر: ۹۰۸۷۰۷۳
|
۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سردار محمد کاظم تقوی،  امروز  در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس که در استانداری خراسان رضوی برگزار شد، اظهار کرد: امروز در جمع افرادی هستیم که اکثریت این بزرگواران در دوران دفاع مقدس حضور داشته اند از طرفی خراسان بزرگ با تقدیم بیش از ۲۳ هزار شهید و با حضور در عملیات‌های مختلف در دوران دفاع مقدس همواره خوش درخشیده است.

وی ابراز کرد: دفاع مقدس دانشگاه عظیمی است و آنچه جبهه‌های آن زمان داشت از ابعاد نظامی و چه در بعد نیروی انسانی که نیرو‌ها با شجاعت، زهد، اخلاص و بصیرت و هزاران نقطه قوت در برابر سختی‌ها ایستادند.

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی ادامه داد: این دانشگاه بزرگ امروز باید مورد استفاده قرار گیرد و از فتوحات، ناکامی‌ها و حوادث این دوران باید در همه عرصه‌ها استفاده کرد.

سردار تقوی افزود: خراسان رضوی در عرصه دفاع مقدس سربلندی از خود به جای گذاشته و می‌طلبد تا در این خصوص یعنی حفظ آثار دفاع مقدس در استان تلاش مضاعف شود چرا که شأن استان بلند است.

وی اظهار کرد: خوشبختانه تاکنون اتفاقات خوبی به همت مسئولان و فعالان حوزه دفاع مقدس در استان افتاده، اما هنوز ماحصل کار به نتیجه نرسیده است و امید است با توجه به اینکه مشهد به دلیل موقعیت مذهبی و وجود بارگاه منور رضوی که پذیرای زائران بسیاری در طول سال است انتظار می‌رود که زائران علاوه بر کسب فیض از محضر امام رضا (ع) در باغ موزه دفاع مقدس که فرهنگ دفاع مقدس را نشان می‌دهد نیز بر اندوخته‌های معنوی خود اضافه کنند.
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار