جانشین فرمانده سپاه امام رضا(ع):

دفاع مقدس بیان کننده ظرفیت‌های بزرگ معنوی، اعتقادی و حماسی است

جانشین فرمانده سپاه امام رضا(ع) گفت: دفاع مقدس پدیده‌ای جاودانه است و همواره در طول تاریخ انقلاب و ایران بیان کننده ظرفیت‌های بزرگ معنوی، اعتقادی و حماسی است.
کد خبر: ۹۰۸۷۰۷۸
|
۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سردار احمد شفاهی در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس که در استانداری خراسان رضوی برگزار شد، بیان کرد: همه ما واقف هستیم که دفاع مقدس پدیده‌ای جاودانه است و همواره در طول تاریخ انقلاب و ایران بیان کننده ظرفیت‌های بزرگ معنوی، اعتقادی و حماسی است.

سردار شفاهی گفت: یکی از شاخص‌های اصلی هویت مردم بزرگوار و سرافراز این پدیده فرهنگ ساز است که پیوسته و جاری بوده و از حیات دائمی برخوردار است لذا باید تلاش شود تا همواره در اذهان جامعه اسلامی همچون یک موجود زنده پیوسته برقرار باشد.

جانشین فرمانده سپاه استان خراسان رضوی ابراز کرد: همه ما وظیفه داریم با ظرفیت‌های موجود در کشور تلاش کنیم تا این فرهنگ بی بدیل در نسل امروز و نسل‌های آینده نهادینه و منتقل شود.

وی ادامه داد: امید است با عنایت الهی و انسجام و وحدت بیشتر بتوانیم روحیه کار، ایثار، استقامت، ظلم ستیزی و مقابله با استکبار را در جامعه نهادینه کنیم.

سردار شفاهی اضافه کرد: به لطف الهی چند سالی است که با تلاش و اهتمام صادقانه متولیان امر اقدامات خوبی در خصوص حفظ آثار دفاع مقدس دنبال شده که سردار نجاتی نیز به برخی از این اقدامات اشاره کرد.

جانشین فرمانده سپاه استان خراسان رضوی ضمن تبریک انتصاب جدید و تقدیر از تلاش‌های صادقانه سردار نجاتی وی را یک مجاهد خستگی ناپذیر برشمرد و گفت: سردار نجاتی با همت خود در دوران خدمت خویش منشأ خیر و برکت زیادی در استان شدند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها