خبرهای داغ:
امشب 14 آذرماه در اجلاسیه شهدای هنرمند که در مجموعه ایثار بیرجند برگزار شد از خانواده هنرمند انقلابی مرحوم سلطانپور تقدیر و تجلیل شد.
کد خبر: ۹۰۸۷۱۰۱
|
۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، امشب 14 آذرماه در اجلاسیه شهدای هنرمند استان که در مجموعه ایثار بیرجند برگزار شد؛ برنامه های متنوع از جمله تئاتر و سرود، روضه خوانی و مداحی، تعزیه خوانی و اشعاری در وصف شهدا خوانده شد.

 

تقدیر از خانواده مرحوم سلطان پور از یادگاران دفاع مقدس که در مسیر هنر انقلاب اسلامی عمر خود را سپری کردند توسط مسئولین در این مراسم انجام شد.

 

بعد از چهار دهه از زحمت های این هنرمند بسیجی و انقلابی تقدیر شد.

 

محمد رضا فرزند مرحوم سلطانپور سالهای متوالی است در عرصه هنر مقاومت اسلامی در استان خالصانه کار و تلاش جهادی دارد.

 

فرزند ایشان در این مدت راه پدر را ادامه داده و کسی است که با تمام وجود ایستاد که علم پدر را بر دست بگیرد و اربعین گزارش های خوبی به شبکه خاوران ارسال کرد.

 

محمدرضا سلطانپور بعد از تحویل هدیه از دست مسئولین سپاه و حوزه هنری ضمن تشکر از حاضران و همسنگران خود در جلسه در حالیکه بغض در گلو داشت گفت: می خواهم مستندی از زندگی پدرم بسازم که از همرزمان و همکاران ایشان تقاضا دارم کسی فیلم و عکسی و خاطره ای از پدرم دارد با مراجعه به حوزه هنری مرا در جریان بگذارد.

 

وی عنوان داشت: پدرم در وقت حیاتشان اجازه ندادند که از زندگی ایشان مستند بسازم و می گفتند که رزمندگان، بزرگان و شهدایی هستند که هنوز به مردم معرفی نشدند.

 

 انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها