صادق خلیلیان در نشست هم اندیشی تشکیل مجمع عالی بسیج اساتید مطرح کرد
وزیر اسبق جهاد کشاورزی در نشست هم اندیشی تشکیل مجمع عالی بسیج اساتید گفت: اساتید در عرصه سازندگی و سیاسی حضور فعال داشته باشند.
کد خبر: ۹۰۸۷۱۲۲
|
۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۰

بسیج به دنبال انجام کارهای تأثیرگذار است

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج ؛ صادق خلیلیان عصر روز گذشته ۱۳ آذر ماه در هم اندیشی تشکیل مجمع عالی سازمان بسیج اساتید کشور که با حضور استادان صاحب نظر از دانشگاه ها، مراکز علمی و تصمیم ساز کشور به منظور بررسی آخرین وضعیت دانشگاه‌ها و ترسیم راهبرد‌های آینده پژوهانه در دانشگاه امیرکبیر برگزار شد با اشاره به اینکه بسیج می خواهد کارهای تأثیرگذار انجام دهد گفت: در این میان رسانه ها نقش به سزایی دارند و باید در تمام فعالیت هایی که حضور رسانه در آن لازم است، شاهد نقش آفرینی رسانه ها باشیم. امام در آغاز حرکت بسیج فرمودند: بسیج ۲۰ میلیونی یعنی همه آحاد ملت و همه سطوح در همه مسائل مهم کشور باید حضور داشته باشد. این تصویر از بسیج نشان می دهد حلّ از ظرفیت رسانه ها بهره برد.

وی افزود: بسیج یک حرکت مردمی از بطن جامعه است که با استفاده از اصول و آرمان ها و ارزشهای انقلاب و با انسجامی خاص شکل گرفته است.

خلیلیان ادامه داد بسیج باید راهی باز کند تا اساتید بتوانند در عرصه سازندگی و سیاسی حضور فعال داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی در ماجرای برجام فرمودند خط قرمزها در این تفاهم نامه رعایت نشده است گفت: اف ای تی اف برجام دوم است و افرادی که پشت این ماجرا هستند کسانی هستند که طرفدار پولشویی هستند. وی در پایان گفت: در جنگ اقتصادی حضور بسیج با ساز و کار خود می تواند بسیار تأثیرگذار باشد اما در بُعد فرهنگی جریان دانشگاه ها در مسیر انقلاب و آرمانها نیست و باید اقدامات مناسبی در این زمینه انجام داد و از ابزارهای لازم نیز بهره برد.

ارسال نظرات